Deras test säger bara något om dig i ett mycket smalt sammanhang.Mensa test visar att jag är korkad.
Jag är mycket hellre medlem här än i Mensa.
Och det är få akademiker med i mensa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Deras test säger bara något om dig i ett mycket smalt sammanhang.Mensa test visar att jag är korkad.
Det gör jag med. Jag upplever att användare Buke är mer medvetna än gemeneman kring det mesta. Det finns inte en enda fråga jag någonsin ställt på Buke som jag inte fått svar på.Upplever nog att Buke generellt sett är smartare än genomsnittet!
Vi är flera i min släkt som gjort deras tester med bra resultat som en kul grej men valt att inte vara med i föreningen sen. Min syster var på ett av deras möten som urartade till någon sorts fylleslag så då kände vi att vi hellre hade släktmiddag än betalade för skitenDeras test säger bara något om dig i ett mycket smalt sammanhang.
Jag är mycket hellre medlem här än i Mensa.
Och det är få akademiker med i mensa.
Vi är väl som folk är mest. Finns ju många exempel på där de flesta tror att de än bättre än majoritetenAntingen är Buke fullt av genier, eller så tror vi att vi är smartare än vad vi är. Kanske behöver göra en ny omröstning om denna fråga.
Majoriteten av människor anser sig vara smartare än de flesta, berättade min psykolog när jag gjorde min WAIS back in the days.Antingen är Buke fullt av genier, eller så tror vi att vi är smartare än vad vi är. Kanske behöver göra en ny omröstning om denna fråga.
Bättre än vad man själv kan. För man saknar kunskap om ens egna brist på kunskap i det flesta fall. Men kan med utbildning få en aning om vad man inte kan. Men man har inte en aning om vad i det man kan man inte kan.Men kan andra verkligen bedöma den?