som av någon anledning tänder på att skicka kukbilder till kvinnor.
Tror dom flesta bara vill ha uppmärksamhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
som av någon anledning tänder på att skicka kukbilder till kvinnor.
Tror dom flesta bara vill ha uppmärksamhet.
Uppenbarligen.Genom ett sexuellt övergrepp?!
Kan du visa en undersökning som bekräftar att alla kvinnor vill ha en man på över 1.80? Min uppfattning är inte att den stora massan kvinnor lägger så stor vikt vid längden.Min uppfattning är inte att den stora massan säger att det är "EXTREMT" vanligt med dickpics. Rätta mig om jag har fel genom en undersökning.
Kan du visa en undersökning som bekräftar att alla kvinnor vill ha en man på över 1.80? Min uppfattning är inte att den stora massan kvinnor lägger så stor vikt vid längden.
Jag har missat om det kommit upp en seriös undersökning. Det är helt enkelt inte min verklighet. Mina väninnor har inte heller partners som är över 1.80.Är på gymmet. Men du är ju en gammal medlem. Trodde du hade sett alla tidigt undersökningar som postats här ?
Har du provat att fråga runt bland dina väninnor?
Har du få väninnor? Eller ovanligt korta ?Jag har missat om det kommit upp en seriös undersökning. Det är helt enkelt inte min verklighet. Mina väninnor har inte heller partners som är över 1.80.
Är på gymmet. Men du är ju en gammal medlem. Trodde du hade sett alla tidigt undersökningar som postats här ?
Har du provat att fråga runt bland dina väninnor?
Har du få väninnor? Eller ovanligt korta ?
Längre tjejer är nog lite kinkigare med längd av naturliga skäl.
Nu kanske jag inte räknas, för mina väninnor är lätträknade och av medellängd, men jag känner inte alls igen det här.
Jag valde inte min man baserat på längd (men visst är han längre än mig, det är de flesta). Min bästa vän har en kortare pojkvän. En annan har en kille som är så lång att han får böja sig när han ska in i vårt (lilla) hus.
Tro det eller ej men vi valde partner baserat på personlighet.
Har du några väninnor som fått dicpics? Har du någon undersökning?Har du få väninnor? Eller ovanligt korta ?
Längre tjejer är nog lite kinkigare med längd av naturliga skäl.
Finns för lite statistik om dickpics. Bara dragit den slutsatsen efter buke och sunt förnuft. Sunda människor skickar inte dickpics och jag väljer att tro att en majoritet är sunda män.Har du några väninnor som fått dicpics? Har du någon undersökning?
Hur kan du annars ta det ena som sanning, men inte det andra?
Ett sidospår från var tråden har hamnat, men det här är intressant tycker jag. Jag hade samma teori på gymnasiet (när jag inte hade någon pojkvän), men sedan flyttade jag och började träffa män i stället för gymnasiekillar och har efter det aldrig haft problem med att någon potentiell partner ansett att jag är "för stark".Tråden ser ut att ha en rätt öppen frågeställning.
Du snävar omedelbart ner den till dig själv och dina erfarenheter? Till dejtingsidor? Livet är mycket mer än dejtingsidor.
Ska jag se mig omkring i mina bygder så finns det massor (ja massor) av fina starka kvinnor som helt misslyckats i att finna män att leva med. De lever ofrivilligt ensamma. Det gemensamma för dem verkar vara att det är starka kapabla självständiga kvinnor.
Ska jag sticka ut hakan så vill män ha osjälvständiga våp. Min egen korta förfärliga tid i nätdejtingen visade ofta att män ville hitta nån som kunde flytta in i deras hus, ta del i deras liv och sköta deras hushåll. "jag har ett jättefint hus du kan flytta in i. Det saknar den kvinnliga touchen..."
Det är ju roligt att ni finns. Men det förändrar ju inte statistiken. Sen att alla långa inte räcker till.
Nej, säger jag inte.Vad då räcker till? Menar du att jag skulle ha "nöjt mig" med vad som helst bara för att längre killar redan är paxade?
Nej du, väx upp.
Nej, säger jag inte.
Bara att har du två exakta kopior till personlighet och utseende. Men den ena är 170 och den andra 190. Då väljer dom flesta den långa. Just pöaon fact. Men andra egenskaper spelar ju också in.
Jag har inte sett någon statistik angående längd heller. Sunda människor väljer inte partner baserat på längd och jag väljer att tro att en majoritet är sunda människor.Finns för lite statistik om dickpics. Bara dragit den slutsatsen efter buke och sunt förnuft. Sunda människor skickar inte dickpics och jag väljer att tro att en majoritet är sunda män.