Det är de nördiga killarna som brukar nocka en med armbågarna, bara så du vet. De "respekterar" genom att blygt blåstirra på lockiga lisa och armbåga mig till kingdom come. Du vet jag känner nördkillar i parti och minutEnligt mina observationer får den kutryggia killen och tafsande killen fler tjejer iaf motför den blyga nördiga killen som respekterar tjejer och som låter tjejerna dansa ifred utan tafs.
Dessutom är stirra på avstånd inte att respektera utan att vara dryg, utan det är ok att gå fram och prata med folk så länge man fattar och går om man inte är önskad. Det är fasen creepy att bli respekterat blåstirrad. Och det är sjutton så creepy känsla när man pratat med en kille om böcker och så inser man plötsligt att han tänker att nu har han chansen och börjar ge en creepy blicken, respektfullt såklart.
Dessutom hör du hur det låter? Den blyga nördiga killen har inte fattat! att den killen som är trevlig på riktigt inte ens tycker att
Han respekterar tjejen så mycket att han inte tafsar. Han tafsar bara inte.
Han dansar och har kul och pratar med tjejer utan att vara äcklig. Så han "låter" inte tjejerna dansa ifred.
För den killen som är trevlig reflekterade inte ens över att tjejerna inte skulle vara i sin fulla rätt att dansa ifred om de inte raggat på honom. Och han håller koll så att han inte skadar folk per automatik.
Skillnaden förklarad i enklaste termer.
När han ser en häst i en hage så tänker han inte, jag skulle bra gärna vilja rusa in och rappa den där hästen med ett spö. Men eftersom jag inte gör det så är jag en god människa. Kom hit din djävel jag vill klappa dig. Jaså du sprang fanskap. Ja hej i min ruta, jag är en rejält good guy.
Utan hej där! -nehe den ville inte hälsa jag går vidare.
Rent bortsett då från problematiken att många nördkillar verkar betrakta tjejer som just djur/varelser snarare än människor. (ok alla är djur jag vet, men... missförstå mig rätt)
Senast ändrad: