Hur kort är du egentligen ?
Jo, jag ser dom hela tiden på stan osv. Men jag tror inte dom träffades över nätet, där tjejer kan välja och vraka på ett annat sett. Troligtvis var det killen som ragga upp tjejen i IRL med sin fantastiska personlighet.
De får nog allt vara under 158 cm för att jag ska märka att de är kortare. Fanns en supersnygg kille i korridoren en gång som var det, kanske. Men han var väldigt vältränad och inte i min utseendeklass (dvs hade inte varit intresserad av mig) och typ tre år yngre vilket var mycket då.
Ja det var ju så det gick till när jag dateade iom att jag är uråldrig och aldrig dejtat på nätet. Tror det är så det går till än i min årsklass. Nu är jag inte den som är jätteduktig på att se hur långa killar är iom att man inte alltid ser hur långa folk är nedifrån.
Sedan är det ju så att i undergruppen tjejer som är smala men tränar ändå så finns det säkert en viss andel som är intresserade av utseende -precis som du. Och då är det ju möjligt att det finns en högre andel tjejer som bryr sig extremt mycket om hur killen ser ut också.
Fast ingen tjej vill ju ha nördkillarna iaf säger du ju ? Varför skulle hon bli ihop med en av dom då ?
Jag är gift med en det är ju inte alla som stirrar creepy på en och ser ned på tjejer om man säger så. Jag specifierade -"nördkillar som gnäller om att tjejer aldrig"... #inte alla nördkillar osv. Jag känner mängder som inte gnäller också, de är alla iofs mer eller mindre gifta. Till skillnad från nördtjejerna som är trevliga.
Senast ändrad: