Sv: Är deppighet ett diskvalificerande fel?
Jag förstår allt men i regel väger erfarenheten in för bemötande och inställning, till både fördel och nackdel.
Att han har viss erfarenhet och ändå inte backade/backar är ett gott/tryggt tecken
Fast vad jag menar med att han inte dömde mig handlade inte om huruvida han var villig att fortsätta med mig eller ej - utan hur han tag emot det jag berättade. Hans attityd, hans bemötande, allt sånt. Jag hade varit fullkomligt OK med om han velat avsluta det hela, även om jag blivit otroligt ledsen, eftersom jag själv vet hur tufft det kan vara. Jag var dock rätt säker på att han inte skulle backa, jag känner honom rätt väl nu och litar på honom.
Men till frågan: Ja, han har viss erfarenhet ja. Däremot har han ju aldrig varit sambo med nån med min problematik och det får vi ju se hur det går. Jag är dock väääääldigt symptomfri nuförtiden (till min enorma glädje!) och kan hantera min deppighet väldigt väl.
Jag förstår allt men i regel väger erfarenheten in för bemötande och inställning, till både fördel och nackdel.
Att han har viss erfarenhet och ändå inte backade/backar är ett gott/tryggt tecken