Är bara så fjollig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är bara så fjollig

:cry: vilken fantastisk historia :cry: jag sitter med tårar och läser. Vad skönt det är att bo i ett civilicerat land där man kan få professionell hjälp :bow:

Jag vet inte faktiskt, redan som bebis hade hon ögon att drunkna i. Kanske har det dock förstärkts ytterligare iom det som hänt henne.

Vad stor och fin hon har blivit! :love: Kommer ihåg hur liten hon var på sjukhuset. Jätteroligt att se!

De är snart jämnstora ;) hon gillar den verkligen, hon knatar runt med den lägger den på golvet och använder den sen som kudde :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 203
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 245
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 173
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar