Man får en gratis provperiod hos Storytel.
Bara en gång väl?
Och sen ska man komma ihåg att säga upp det i tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får en gratis provperiod hos Storytel.
Det ska inte vara omöjligt tror jag? Finns dessutom en app för ljudböcker från biblioteket så det blir smidigare att lyssna från telefonenJag har lyckats () vara för sen med återhämtning på biblioteket och fått för stora förseningsavgifter, så jag får inte låna "vanligt". Kan man ändå låna ljudböcker via nätet tro?
Problemet med att säga upp i tid är ju svårlöst, men det går ju att testa även andra tjänster så du går några veckors lyssnandeBara en gång väl?
Och sen ska man komma ihåg att säga upp det i tid.
Du kanske behöver betala bort den skulden först, och kommunernas regler kan nog skilja. Ganska säker på det är så med mitt kort när jag är på deras egen hemsida. Men med lite tur är den där legimus-tjänsten ett eget konto som kanske inte är lika nära kopplad?Jag har lyckats () vara för sen med återhämtning på biblioteket och fått för stora förseningsavgifter, så jag får inte låna "vanligt". Kan man ändå låna ljudböcker via nätet tro?
Som vi teasat om i boktråden så har några av oss varit med på olika bokbingon på facebook och insta. Nu är det äntligen dags för bukes egna
Reglerna är enkla. Vi håller på till 31 november. Alla bestämmer själva om de siktar på många kryss, flest "bingo" eller full bricka. Du kryssar i din bricka när du läst ut en bok som du tycker passar in i någon ruta. Berätta vad du läst, och hur du tycker den passar in. Långsökta motiveringar går jättebra!
Visa bifogad fil 18859
Så kom igen, nu kör vi! Hoppas många vill vara med (Och det går jättebra att hoppa in längs vägen!)
Det var ju krav på bild på bok med fult omslagen!Mina två första kryss kommer här! Igår läste jag ut I'll be gone in the dark av Michelle McNamara. Författaren hade en true crime-blogg och blev lät besatt av ett cold case - en man som inledde som smygtittare, började med inbrott, övergick till serievåldtäktsman som slutade seriemördare som härjade i Kalifornien i slutet av 70-talet/början av 80-talet. Förövaren var misstänkt för 50 våldtäkter och 12 mord men han blev aldrig tagen. Boken handlar om författarens jakt på ledtrådar som hon hoppas ska leda henne till den skyldige - 30 år efter att han försvann. Utan att spoila något kan jag rekommendera att googla på fallet efter att man läst boken.
Mitt första försök att läsa true crime, men jag fastnade inte riktigt i boken. Kryssar den som bok med fult omslag.
Nästa kryss blir Harry Potter and the prisoner of Azkaban som jag inte tror behöver någon vidare förklaring På min upplaga är det en patronus-hjort på framsidan, krysset blir därför bok med djur på omslaget.
Visa bifogad fil 19191