Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart, han läser ju upp boken i programmet!https://www.svtplay.se/sok?q=varför+är+det+så+ont+om+q
Fick lov att kolla upp, minns liksom namnet men inte storyn eller att den skulle gjort något avtryck på mig.
Fast känner igen det mesta när jag hör det. Så nu måste jag höra hela till slut.
Visst räknas tv som ljudbok, så länge det är ren uppläsning?- jag kommer också få ett kryss
Jag lyssnar mycket hela dagarnaÅh, så långt du kommit
Jag ska läsa färdigt boken jag hade börjat på innan jag såg tråden först, sen ska jag börja hitta passande bingo-böcker
Nordisk fauna av Andrea Lundgren?Tips på bra novellsamlingar? Det är verkligen inte min genre.
Visa bifogad fil 19079
Hm kanske inte så snyggt, lite vridet. Men Ben Aaranovitch, The Furthest Station fick bli fult omslag. De brukar inte vara det men den här var faktiskt inte så stilig.
Oook men så jätteful är den kanske inte (någonstans vill man ju kryssa den. Bingot var inte riktigt anpassat för SF/Fantasyfantasten )När man väljer att kryssa den rutan måste omslagsbild nog anses vara obligatoriskt.
Omslaget gjorde mig nyfiken på boken!Oook men så jätteful är den kanske inte (någonstans vill man ju kryssa den. Bingot var inte riktigt anpassat för SF/Fantasyfantasten )
Den är väldigt bra, men jag rekommenderar nog att läsa Rivers of London istället eftersom att läsa kortisen som är bok nr 5,5 i en serie nog kan vara förvirrandeOmslaget gjorde mig nyfiken på boken!
Men det brukar gå att låna ljudböcker på biblioteket, om man loggar in via deras hemsida,- Kan ev. vara begränsning på antalet.Åhh vad kul, jag har MASSOR av idéer på böcker som skulle passa!
Men eftersom jag inte kan koncentrera mig på att läsa (läst en bok senaste två åren, en barn/ungdomsbok) och inte har råd att köpa ljudböcker eller ha storytel eller liknande, så är det nog ingen mening med att jag är med
Ja! Eller något som glömts bort. Tänker t.ex på Astrid Lindgrens underbara flickbok Kerstin och jag, som jag kan läsa om hur många gånger som helst
Man får en gratis provperiod hos Storytel.Åhh vad kul, jag har MASSOR av idéer på böcker som skulle passa!
Men eftersom jag inte kan koncentrera mig på att läsa (läst en bok senaste två åren, en barn/ungdomsbok) och inte har råd att köpa ljudböcker eller ha storytel eller liknande, så är det nog ingen mening med att jag är med
Men det brukar gå att låna ljudböcker på biblioteket, om man loggar in via deras hemsida,- Kan ev. vara begränsning på antalet.
Men om du har medicinska skäl att inte kunna läsa vanligt så kan du få andra tjänster från biblioteket, med talböcker som inte alla får tillgång till. Prata med ditt bibliotek för att få registrering till det. GRATIS!
http://www.legimus.se/default.aspx?id=100011