Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker jag funkarHaha, nu har jag en fråga till... ^^ Känns som om jag vill hitta kryphål ?!? Men så är det inte... men det här med en författare vars namn man delar... Jag hittade en bok som är skriven under pseudonym, men där en av de två författarnas riktiga efternamn är samma som mitt... Är denna bok okej?![]()
Och nu när jag redan kryssat ser jag att den andra boken "Näktergalens sång" av Stefan Casta inte vunnit pris utan bara blivit nominerad.Visa bifogad fil 19583
Jag kryssar två böcker idag!
"Florence Stephens förlorade värld" av Lena Eberwall och Per E Samuelson på rekommenderad bok.
jag har alltid föreställt mig dig som en LeifGustavs grabb av Leif GW Persson. En bok av en författare som delar mitt för- eller efternamn. Ni får själva fundera över vilket namn vi har gemensamt.
Memoarer är väl inte riktigt min grej, men eftersom jag ser bokbingon som ett sätt att utmana mig själv och läsa saker jag inte gör annars föll valet på denna. Men nja, det tilltalar mig inte riktigt. Men så är jag inget stort fan av GW heller.
Visa bifogad fil 19596
jag har alltid föreställt mig dig som en Leif