Äntligen har våran första kull kommit!

Sarscha

Trådstartare
Ja precis som rubriken lyder så har våran första A-kull kommit. Den kom igår och det blev en stor chock för mig och min syster. Skrev här i början av året för lite tips om kennelnamn, det blev min systers namn som vi fick! Så igår kom den efterlängtade kullen!

Veterinären hade känt en valp och då min tiks mamma fick 4 första gången " min tik+ 3 till" och han hade då också känt bara en så hade vi förberett oss att det blir inte många! Nu kommer den största förvåningen för ut kom hela 11 styckna ;)!!! Inte konstigt att hon inget knappt velat äta dem senaste 2 veckorna!

Så nu har jag en hel hög små underbara eurasier valpar :) Är min tiks första kull men man kan tro det är andra!!!

Sv: Äntligen har våran första kull kommit!

Grattis!

Håller med om bilderna :)

Var i Östergötland är det du bor?

*vinkar* kul att se dig här på buke också! :)

Grattis till småttingarna! :love:

Du måste ha de upplagda nån annanstans (tex om du har nån hemsida, fb kan funka beroende på vad du har för inställningar).
Högerklicka sen på bilden, välj kopiera bildadress, gå sen in här och tryck på ikonen med ett berg med gul bakgrund (ovanför där du skriver) och klistra in bildadressen.

31537385-vTLeM.jpg

Se om det funkar!!!

Tredje symbolen från höger när du skriver inlägg, den som ser ut som ett vykort med pyramider.

Jag får det inte att funka med bilder gör som ni sagt :-(

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
26 293
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 732
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 055

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar