Annonsera mera VII

Någon som är sugen på att köpa filtar med loppor i? 😁

IMG_9578.webp

Jag blir inte riktigt klok på den här bettslingen:

1701204766017.webp

Är det ett hackamore med sjukt långa skänklar som har två horisontella stänger? För min hjärna får det bara till att man satt själva bett-delen under munnen på hästenO_o

Det är ett hackamore, horisontella stängerna gör det stabilt, annars hade skänklarna flaxat runt.
Vet vad de är till för, men tror aldrig jag sett ett så nära och därför inte reagerat på att det suttit ett direkt under "hakan" också.

Min hjärna fick det till typ en sån här liverpoolstång med bettet satt under hakan: :D
1701205816534.png

Senast ändrad:
Såg förut idag i en fb grupp, "sökes betalande medrytthäst" . Frågade mig själv hur skulle gå till, och vilket suverän situation hamna i som medryttare.

Ja, man insåg fort att va betalande medryttare personen letade efter. Kanske läsa igenom innan man lägger ut inlägget? :rofl:

Jag blir inte riktigt klok på den här bettslingen:

Visa bifogad fil 132983
Är det ett hackamore med sjukt långa skänklar som har två horisontella stänger? För min hjärna får det bara till att man satt själva bett-delen under munnen på hästenO_o
99% säker på att det bara är en pinne längst ner och att den övre är en synvilla från bakgrunden🙂 Vanligt hack med långa skänklar från typ sprenger (eller en kopia från något annat märke)

Bifogade filer

• IMG_0596.webp
    IMG_0596.webp
    96,7 KB · Visningar: 43
Såhär börjar en annons
"Jag är ett fux sto och jag gör själ för namnet fuxjävel. Jag är störst, vackrast och bäst. Tycker jag att du är en tönt så behandlar jag dig därefter och jagar dig gärna i hagen eller sparkar efter dig."
Den fortsätter i samma anda där hästen skriver och det finns en enda bild på en fux som gäspar så det säger inte så mycket om hur hästen ens ser ut. Tror den blir svårsåld

Såhär börjar en annons
"Jag är ett fux sto och jag gör själ för namnet fuxjävel. Jag är störst, vackrast och bäst. Tycker jag att du är en tönt så behandlar jag dig därefter och jagar dig gärna i hagen eller sparkar efter dig."
Den fortsätter i samma anda där hästen skriver och det finns en enda bild på en fux som gäspar så det säger inte så mycket om hur hästen ens ser ut. Tror den blir svårsåld
Men herregud :crazy:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag planerar att sälja min ena häst. Frågan är nu hur man prissätter? Jag har försökt titta på hästnet men gav upp då jag inte hittade...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Elisha
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
600
Senast: Tokyo
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
409
Senast: sweep
·
Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
390
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama