Någon som är sugen på att köpa filtar med loppor i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Transport säljes: Hästtransporten är utav trä, vilket hästar älskar då det är mest bekväma valet
Det är ett hackamore, horisontella stängerna gör det stabilt, annars hade skänklarna flaxat runt.Jag blir inte riktigt klok på den här bettslingen:
Visa bifogad fil 132983
Är det ett hackamore med sjukt långa skänklar som har två horisontella stänger? För min hjärna får det bara till att man satt själva bett-delen under munnen på hästen
Ja det är nog för att stabilisera de rätt så långa skänklarna. Brukar inte se det så ofta, speciellt med två stänger.Jag blir inte riktigt klok på den här bettslingen:
Visa bifogad fil 132983
Är det ett hackamore med sjukt långa skänklar som har två horisontella stänger? För min hjärna får det bara till att man satt själva bett-delen under munnen på hästen
Vet vad de är till för, men tror aldrig jag sett ett så nära och därför inte reagerat på att det suttit ett direkt under "hakan" också.Det är ett hackamore, horisontella stängerna gör det stabilt, annars hade skänklarna flaxat runt.
Håller med att det såg lite ut så vid första anblick, eftersom stången satt direkt under munnen.Vet vad de är till för, men tror aldrig jag sett ett så nära och därför inte reagerat på att det suttit ett direkt under "hakan" också.
Min hjärna fick det till typ en sån här liverpoolstång med bettet satt under hakan:
Visa bifogad fil 132985
99% säker på att det bara är en pinne längst ner och att den övre är en synvilla från bakgrunden Vanligt hack med långa skänklar från typ sprenger (eller en kopia från något annat märke)Jag blir inte riktigt klok på den här bettslingen:
Visa bifogad fil 132983
Det är ett vanligt hackamore (”storhäst hackamore”)Jag blir inte riktigt klok på den här bettslingen:
Visa bifogad fil 132983
Hmm, där sa du nåt! Så kan det vara. Nu blev det hela plötsligt mycket klarare.Men är det två "pinnar"? Tycker den övre ser ut att kunna vara bakgrund, nånting på sadeln?
Min stallägare hade nog blivit glad om dottern och fruns hästar hade det (säljer John Deere).
Men herregudSåhär börjar en annons
"Jag är ett fux sto och jag gör själ för namnet fuxjävel. Jag är störst, vackrast och bäst. Tycker jag att du är en tönt så behandlar jag dig därefter och jagar dig gärna i hagen eller sparkar efter dig."
Den fortsätter i samma anda där hästen skriver och det finns en enda bild på en fux som gäspar så det säger inte så mycket om hur hästen ens ser ut. Tror den blir svårsåld