Annonsera mera VII

Såhär börjar en annons
"Jag är ett fux sto och jag gör själ för namnet fuxjävel. Jag är störst, vackrast och bäst. Tycker jag att du är en tönt så behandlar jag dig därefter och jagar dig gärna i hagen eller sparkar efter dig."
Den fortsätter i samma anda där hästen skriver och det finns en enda bild på en fux som gäspar så det säger inte så mycket om hur hästen ens ser ut. Tror den blir svårsåld

Tyckte så synd om den hästen som verkligen verkar ha en otrevlig ägare. :(

Tyckte så synd om den hästen som verkligen verkar ha en otrevlig ägare. :(
Såhär säger hästen om ägaren/uppfödaren
”Min uppfödare tycker jag om men hon tycker inte om mig lika mycket. Hos henne sköter jag mig för att slippa reta upp henne, då hon blir riktigt arg på mig. ”

”Så nu vill min uppfödare att jag hittar en ny människa som vill ta hand om mig. Min uppfödare tycker dock att jag är världens snällaste men där har jag bråkat för sista gången då hon är lätt retad”

Hoppas hästen hittar en ny ägare men tror priset är för högt och sen är ju annonsen lite skum.

Såhär säger hästen om ägaren/uppfödaren
”Min uppfödare tycker jag om men hon tycker inte om mig lika mycket. Hos henne sköter jag mig för att slippa reta upp henne, då hon blir riktigt arg på mig. ”

”Så nu vill min uppfödare att jag hittar en ny människa som vill ta hand om mig. Min uppfödare tycker dock att jag är världens snällaste men där har jag bråkat för sista gången då hon är lätt retad”

Hoppas hästen hittar en ny ägare men tror priset är för högt och sen är ju annonsen lite skum.

Jag tror att säljaren velat gå för skämtsam annons men helt missförstått hur det uppfattas…

Hittade för ett tag sen en annons som verkade märklig, unghäst med utrustning påsatt fel och för väldigt lågt pris. Visar sig att människan nog varit omskriven på Hästvärldens blacklist sen tidigare, så någonting var det nog som inte stämde.

Hittade för ett tag sen en annons som verkade märklig, unghäst med utrustning påsatt fel och för väldigt lågt pris. Visar sig att människan nog varit omskriven på Hästvärldens blacklist sen tidigare, så någonting var det nog som inte stämde.
Såg den med… travare där utrustningen satt helt fel. För 4000kr först sen 2000kr
Hoppas nån räddat den ♥️

Jag undrar hur man i annonsforum som inte handlar om häst skulle reagera om det var bajs på de utannonserade varorna 😆

IMG_0110.webp

Min häst hälsar att man behöver inte vara corgi-häst för att passa i täcket, dock passar täcket endast hästar som ser ut att antingen ha för många eller för få ben 😅
Visa bifogad fil 136052
Aha så det är 3 eller 5 ben som gäller. Har man 4 så får man välja annat täcke? Noterat detta. Då jag betalar för skoning av 4 hovar per häst får jag helt klart leta vidare i täckesdjungeln :p.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag planerar att sälja min ena häst. Frågan är nu hur man prissätter? Jag har försökt titta på hästnet men gav upp då jag inte hittade...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Elisha
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
600
Senast: Tokyo
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
409
Senast: sweep
·
Gnägg Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Svar
4
· Visningar
390
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Galoppera