Tror @ameo är fullt medveten om det och var ironiskNej. Det är TS-halten som avgör vad det kallas. Finns nötbönder som gör plastbalar av sitt ensilage. TS-halt runt 60% brukar kallas hösilage, TS-halt i ensilage är runt 30-40%.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror @ameo är fullt medveten om det och var ironiskNej. Det är TS-halten som avgör vad det kallas. Finns nötbönder som gör plastbalar av sitt ensilage. TS-halt runt 60% brukar kallas hösilage, TS-halt i ensilage är runt 30-40%.
Man undrar hur seriöst det egentligen är....Någon lägger ut ett cremello föl som tillgänglig för nytt hem. Det första som står i annonsen är (skitig).
Jag känner bara alltså Svårt att borsta lite och knäppa av några ordentliga bilder om man vill sälja sin häst
Vad menar du?Man undrar hur seriöst det egentligen är....
Kan ju vara så att man dömer ut hela marknaden.
Man tänker att jag slänger ut en annons, ändå.Vad menar du?
Aha du menade så. Lite konstigt tänk, lägger man ut vill man väl sälja tänker jag. Alla dessa intressekollar förstår jag inte varför man lägger ut, liksom är hästen till salu eller inte.Man tänker att jag slänger ut en annons, ändå.
Ingen kommer att nappa, så vad gör det om hästen är smutsig.
Typ, ingen idé, ändå gör man det.
Eller så tänker man att har man en dubbelgul unge behöver man inte anstränga sig någon färgsugen kommer ändåMan tänker att jag slänger ut en annons, ändå.
Ingen kommer att nappa, så vad gör det om hästen är smutsig.
Typ, ingen idé, ändå gör man det.
Ah, det är så det är. Färgen är det enda säljande.Eller så tänker man att har man en dubbelgul unge behöver man inte anstränga sig någon färgsugen kommer ändå
Jag blev skeptisk när jag läste rubriken men den var väldigt bra.Läste den här förra veckan och är förvånad att den inte hamnade som en hästnyhet, men tycker den passar väldigt bra här med tanke på alla underliga hästannonser om hästar som söker nya hem. https://www.dn.se/sverige/anna-lena...-hem-men-agare-soker-satt-att-bli-av-med-dem/
Ingår ridhuset tar jag den!
Häst antivaxxare!Såg en annons häromdagen att några hästar skulle säljas men absolut inte till någon som vill vaccinera dem.
Tänk alla stackars hästar i Sverige som går runt med autism och 5G-täckning...Häst antivaxxare!
Måste vaccinera oftare, har extremt sällan 4G (aldrig 5G) här.Tänk alla stackars hästar i Sverige som går runt med autism och 5G-täckning...