Den kan nog vara gulbrun. Mörkt gulbrun då, har sett några såna. Vad har den för föräldrar?Samma häst står som bork i annonsen. Jag är verkligen ingen färgexpert, men jag skulle inte kalla denna bork. Eller?
Visa bifogad fil 128241
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den kan nog vara gulbrun. Mörkt gulbrun då, har sett några såna. Vad har den för föräldrar?Samma häst står som bork i annonsen. Jag är verkligen ingen färgexpert, men jag skulle inte kalla denna bork. Eller?
Visa bifogad fil 128241
Bon Couer-Figaro RDen kan nog vara gulbrun. Mörkt gulbrun då, har sett några såna. Vad har den för föräldrar?
Det står gulbrun i annonsen. Mamman är också gulbrun och mammans morfar är Bernstein.Den kan nog vara gulbrun. Mörkt gulbrun då, har sett några såna. Vad har den för föräldrar?
Kan nog absolut vara mörkt gulbrunBon Couer-Figaro R
Tänker att den kan ju bli så skitig efter en användning, men då tvättar man ju den innan man lägger upp till försäljning...!Visa bifogad fil 128429
”Obetydligt använd” - jag vet inte om jag håller med om den definitionen…
Jag är så otroligt förvånad att folk inte rengör vad det nu är innan försäljning. Jag sålde en sadel åt en kompis, det första jag fick göra var att göra rent den ordentligt då den var full av svett, stöv och hår. Fattar egentligen inte varför jag gjorde mig så stort besvär men jag ville hjälpa henne, men jag tycker fortfarande att hon borde gjort jobbet själv även om jag var den som skötte försäljningen.Visa bifogad fil 128429
”Obetydligt använd” - jag vet inte om jag håller med om den definitionen…
Fattar inte heller! Inte ens saker som är skitenkla att bara slänga in i tvättmaskinen liksom. Varför lägger man ut annonser med urskitiga prylar??? SÅ jobbigt är det väl inte att tvätta plus man lär ju få mer intresse/bättre betalt för rena grejor. Jättemärkligt.Jag är så otroligt förvånad att folk inte rengör vad det nu är innan försäljning. Jag sålde en sadel åt en kompis, det första jag fick göra var att göra rent den ordentligt då den var full av svett, stöv och hår. Fattar egentligen inte varför jag gjorde mig så stort besvär men jag ville hjälpa henne, men jag tycker fortfarande att hon borde gjort jobbet själv även om jag var den som skötte försäljningen.
Jag har sett flera bilder på tex benskydd. Slitna som få, och säljaren skriver "endast använda en gång".Fattar inte heller! Inte ens saker som är skitenkla att bara slänga in i tvättmaskinen liksom. Varför lägger man ut annonser med urskitiga prylar??? SÅ jobbigt är det väl inte att tvätta plus man lär ju få mer intresse/bättre betalt för rena grejor. Jättemärkligt.
Same, same. Bra att skriva ut TS så man vet vad man får, mer förundrad över den som säljer ett hösilage med en TS på 95%, när vanligt hö brukar ligga på 82%.Hittade en annons idag på 200 kg´s-balar med HÖSILAGE, med en TS-halt på 41%..... Vad snopen köparen kommer bli när hen öppnar några balar med blött ensilage.
Men är inte allt i vita plastade balar hösilage??Same, same. Bra att skriva ut TS så man vet vad man får, mer förundrad över den som säljer ett hösilage med en TS på 95%, när vanligt hö brukar ligga på 82%.
Personen kanske inte tyckte att hackarmoret fungerade optimalt och valde att säljaGlömt posta detta guldkorn. Ett väldigt fint hackamore men finn ett felVisa bifogad fil 129136
Nej. Det är TS-halten som avgör vad det kallas. Finns nötbönder som gör plastbalar av sitt ensilage. TS-halt runt 60% brukar kallas hösilage, TS-halt i ensilage är runt 30-40%.Men är inte allt i vita plastade balar hösilage??