Det kanske var där hen hittade det innan det lades ut för försäljningInte hästgrej, men en annons:
Klädesplagg som säljs och det finns 3 bilder i annonsen, 2st på plagget och en på en grav(!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske var där hen hittade det innan det lades ut för försäljningInte hästgrej, men en annons:
Klädesplagg som säljs och det finns 3 bilder i annonsen, 2st på plagget och en på en grav(!)
Jag funderade på om plagget använts vid begravningen? (mörk klänning).Det kanske var där hen hittade det innan det lades ut för försäljning
Min första tanke var att klänningens ägare döttJag funderade på om plagget använts vid begravningen? (mörk klänning).
Worn once, slightly hauntedMin första tanke var att klänningens ägare dött
Okej, det är ditt fel att mina kollegor undrade vad fasen jag höll på med när jag från ingenstans inne på ett tyst kontor brister ut i skrattattack och nästan får andnödTänk alla stackars hästar i Sverige som går runt med autism och 5G-täckning...
Intressant! Måste genast testa.En som säljer ett Fagerbett i lättbetong…
Kanske en budgetvariant i fagers utbudIntressant! Måste genast testa.
Nu tycker jag att du dömer ut det lite på förhand?Kanske en budgetvariant i fagers utbud
Kanske bra för känsliga hästar. De kan liksom nöta bort lite betong där bettet ligger emot för mycket och forma det själv efter sin munNu tycker jag att du dömer ut det lite på förhand?
Perfekt ju! Kanske lite uppblött betong kan täta i tandmellanrummen också? Så man slipper rensa foderinpackningar?Kanske bra för känsliga hästar. De kan liksom nöta bort lite betong där bettet ligger emot för mycket och forma det själv efter sin mun
Intressant formulering ändå
Hon är jonglerad med sadel och träns och halft liggande barnbarn i sadeln.
Jag tycker det låter lite riskabelt att jonglera med hästen när man har ett barnbarn i sadeln.Intressant formulering ändå
Ja, ganska mycket."Jag måste sälja några hästar då dom har haft en tendens att föröka sig fort och på något sätt blivit nio stycken på väldigt kort tid, vilket är mycket när man inte har egen gård att ha dom på."
Halft... i alla fall inte legat raklång?Intressant formulering ändå