Och jag tog hem en sadel som varit hos en utprovaren i ett år och sålde själv på en veckaJag försökte sälja en sadel privat och fick inte ett svar, men lämnade in till försäljning och de fick mer betalt än vad jag begärde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag tog hem en sadel som varit hos en utprovaren i ett år och sålde själv på en veckaJag försökte sälja en sadel privat och fick inte ett svar, men lämnade in till försäljning och de fick mer betalt än vad jag begärde
Min såldes inom tre månaderOch jag tog hem en sadel som varit hos en utprovaren i ett år och sålde själv på en vecka
Det brukar löna sig.Jag försökte sälja en sadel privat och fick inte ett svar, men lämnade in till försäljning och de fick mer betalt än vad jag begärde
Exakt så tänkte jag idag när jag lät min gamla cykel med stort affektionsvärde säljas skamligt billigt till en annan som skulle renovera upp den.Personligen tycker jag om att saker får ett nytt hem och används, jag är inte för resursslöseri
Jag gjorde likadant alldeles nyligen. Sadelförmedlaren hade sadeln i ett år och jag sålde på någon vecka så snart jag fått ut den på hästnet.Och jag tog hem en sadel som varit hos en utprovaren i ett år och sålde själv på en vecka
Det tror jag med. Och med lite nya bilderJag tror det kan löna sig att ta bort sadeln och lägga ut den på nytt igen efter ett par veckor, så den inte ligger ute för länge åt gången.
Och tjänade 20 proc direkt.Och jag tog hem en sadel som varit hos en utprovaren i ett år och sålde själv på en vecka
Jag lämnade till en butik där du kan låna hem sadlar ifrånJag gjorde likadant alldeles nyligen. Sadelförmedlaren hade sadeln i ett år och jag sålde på någon vecka så snart jag fått ut den på hästnet.
Tror det även är stor skillnad på vilken förmedlare man använder
Min var nog duktig på sadeljobb men inte att aktivt sälja.
Jag kan inte riktigt hålla med om att det är resursslöseri, jag kommer ju inte slänga dem och köper jag ny häst och de finns kvar så kommer de ju användas. Jag har helt enkelt inte lust att sponsra andras intresse.Personligen tycker jag om att saker får ett nytt hem och används, jag är inte för resursslöseri
Jag ska börja annonsera så för jobb jag inte vill/kan göra själv och är för snål för att betala för.Ytterligare en som vill ha fodervärd som skall betala för sig och utbilda hästen.
"Söker därför inte någon som behöver en läromästare eller en häst som kan utveckla ryttaren utan söker efter en tuff ryttare med mjuk hand som vill vidareutveckla och få fint kvitto på sina kunskaper i en häst som redan har potential."
Jobbar du som mäklare?Jag ska börja annonsera så för jobb jag inte vill/kan göra själv och är för snål för att betala för.
"Charmig liten trädgård med fint läge! Du får komma en gång i veckan och klippa gräs i en timme, gräsklippare och bensin ingår. Unik chans att få vists ute bland blommor och träd. Bara 200 kr/gång"
"Letar du efter möjlighet att baka bröd i ett fullt utrustat kök? Nu erbjuder jag mitt 17 år gamla, visserligen lite slitna men praktiska kök till den som vill komma och baka1-2ggr/ vecka. Ugn finns. Ta med egna ingredienser, men brödet du bakat lämnas kvar. Om du vill kan du också få baka kakor. Betalning till köksägaren enligt överenskommelse"
"Läckande fönster! Du, orädda energiska händiga person som inte lider av höjdskräck. Nu har du möjlighet att skaffa erfarenhet av att repatera ett fönster, högt, högt ovan marknivå! Ingen tidigare erfarenhet krävs, men arbetet ska utföras med professionell standard. Egna verktyg krävs, men (skranglig) stege finns. Du betalar bara 1000 för detta äventyr som inte är för dem med svaga nerver. Vågar du?"
Nej, men har viss erfarenhet av att säljaJobbar du som mäklare?
Men framför allt har jag oändligt tråkigt på jobbet i dag, och passar därför på att skriva strunt härJobbar du som mäklare?
Samma häst står som bork i annonsen. Jag är verkligen ingen färgexpert, men jag skulle inte kalla denna bork. Eller?
Visa bifogad fil 128241