ja, helt klart.För 50kr kan man nog få ett par hela på begagnatmarknaden
Man skulle även stå för frakten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja, helt klart.För 50kr kan man nog få ett par hela på begagnatmarknaden
Endel säljer nog aldrig begagnat. tror folk lägger pengar på vad skrot som helst?ja, helt klart.
Man skulle även stå för frakten
Osis om man råkar svara på den dyraste annonsen
HAHAHA! Skrattar så jag gråterEn annonsör har använt sig av funktionen profilbeskrivning på Hästnet och skrivit att........ han är en vanlig person bara lite ful. Och att han inte är feg men att när det blir konflikter blir hans ansikte vitt, han börjar stamma och kroppen skakar kraftigt.
Vet inte hur det är relevant? Han har också lagt upp bilder på sig själv i annonser för det han säljer/hyr ut.
Tinder finns väl kvar?
Ingår tält? undrar om den kan tänka sig att prova på husvagnEn islänning som skrittar och tältar är nu till salu. Känns som en lugn och trygg skogsmulle.
Såg den och såg sista bilden som såg för jävlig ut”Härlig vallack med arab sällskap”
Finns på hastnet, men man blir typ beklämd när man läser anonsen
”Båda hästarna har ingen veterinär historik så är helt utan problem.”Såg den och såg sista bilden som såg för jävlig ut
Ja man blir både arg och gråtfärdig.”Båda hästarna har ingen veterinär historik så är helt utan problem.”
Eller hur..
Har inte sett annonsen, men eller hur, går man inte till veterinär får man ju inga problem, eller?”Båda hästarna har ingen veterinär historik så är helt utan problem.”
Eller hur..
Annonsen var bara översorglig. Araben är 30 och ser ut som nidbilden av en indisk ko . Det är köp en häst och få en sjuk krake på köpet som borde avlivats för flera år sedan.Har inte sett annonsen, men eller hur, går man inte till veterinär får man ju inga problem, eller?
En islänning som skrittar och tältar är nu till salu. Känns som en lugn och trygg skogsmulle.
För länge sen läste jag i nån tidning där folk hade skickat in och berättat typ sina bästa semester/aktivitetstips (eller nåt liknande).Ingår tält? undrar om den kan tänka sig att prova på husvagn
Jag brukar inte kolla så mycket på hästannonser men efter kommentarerna sökte jag upp denna. Och utöver det som skrivits här reagerade jag på att mankhöjden anges till 156 cm, och i texten tituleras den ponny. Har det kommit en ytterligare ponnykategori över 148 cm som jag missat (ridit stora storhästar i över 20 års tid).”Härlig vallack med arab sällskap”
Finns på hastnet, men man blir typ beklämd när man läser anonsen
Eller hur?'Söker en hästtransport man får dra på b-kort'
Alternativt
'Hästtransport säljes, får dras på b-kort'
Det kliar så i fingrarna varje gång
Som om alla bilar är stöpta i samma form