"Skador (hos ägaren) "Då undrar man ju om hästen varit delaktig i att tillfoga dessa skador
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Skador (hos ägaren) "Då undrar man ju om hästen varit delaktig i att tillfoga dessa skador
Exakt! Det är ju ändå rätt praktisktJag tolkade @Asko åt hållet höj- och sänkbar häst, som ett sånt där ergonomiskt skrivbord ni vet.
Jag som alltid velat ha en häst med fyra ben och en färgAnnons där man hyr ut magen på ett avelsto, ingen stam. I hyran ingår betäckning med gårdens hingst (gissar jag, då bara färg står utskrivet, ingen stam här heller alltså)
I mina öron låter det som man säljer ett ännu inte tillverkat föl, men jag kanske är petig.
Åh! Alla mina älsklingshästar har varit sånaJag som alltid velat ha en häst med fyra ben och en färg
Tycker man ser såna annonser titt som tätt, och ofta står det inte ens toppstam utan bara att hon skulle bli en bra mamma för att hon är så snäll, typ. Och så en suddig bild i någon konstig vinkel där hästen står i hagen eller i en mörk box.Sto med toppstam! Passar bra till avel.
Men ingen stam utskriven
Ja det är otroligt. men jag blir lika natt varje gång.Tycker man ser såna annonser titt som tätt, och ofta står det inte ens toppstam utan bara att hon skulle bli en bra mamma för att hon är så snäll, typ. Och så en suddig bild i någon konstig vinkel där hästen står i hagen eller i en mörk box.
Var det en fin färg då?Under rubriken avel;
Lånar ut mitt sto för betäckning.
Vänligen hör av dig för mer info.
Tre bilder, en på stort avstånd med ett bandage runt ett ben, två i märkliga vinklar som bara förmedlar färgen på hästen.
Ingen ras och ingen stam. Jag tror att det behövs lite mer info än så för att lyckas locka någon spekulant.
Visst är det i den annonsen resten av bilderna är på en brun häst och det står i annonsen att hästen är brun?En annons med en häst. Det här är första och andra bilden i annonsen:
JappVisst är det i den annonsen resten av bilderna är på en brun häst och det står i annonsen att hästen är brun?
Sto med toppstam! Passar bra till avel.
Men ingen stam utskriven