Annonsera mera VII

Eller hur 😂
Lika folk som söker avelsston. SĂ„ frĂ„gar nĂ„n mer specifikt? Och fĂ„r till svar att man Ă€r öppen för förslag. Ja jo, sĂ„ kan det ju vara. Men man borde vĂ€l ha nĂ„n aning om vad för typ av hĂ€st. Eller kanske handlar det bara om prisklassen đŸ™„đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
Det rĂ€cker med en livmoder enligt vissa 😉

Kommentar överflödig:
Screenshot_20220714-103906_Samsung Internet.webp

En annonsör har anvÀnt sig av funktionen profilbeskrivning pÄ HÀstnet och skrivit att........ han Àr en vanlig person bara lite ful. Och att han inte Àr feg men att nÀr det blir konflikter blir hans ansikte vitt, han börjar stamma och kroppen skakar kraftigt.
Vet inte hur det Àr relevant? Han har ocksÄ lagt upp bilder pÄ sig sjÀlv i annonser för det han sÀljer/hyr ut.
Tinder finns vÀl kvar?

En annonsör har anvÀnt sig av funktionen profilbeskrivning pÄ HÀstnet och skrivit att........ han Àr en vanlig person bara lite ful. Och att han inte Àr feg men att nÀr det blir konflikter blir hans ansikte vitt, han börjar stamma och kroppen skakar kraftigt.
Vet inte hur det Àr relevant? Han har ocksÄ lagt upp bilder pÄ sig sjÀlv i annonser för det han sÀljer/hyr ut.
Tinder finns vÀl kvar?
Haha men va? Är det mĂ€nniskans ansikte som blir vitt?

Liknande trÄdar

Ekonomi & Juridik Jag planerar att sÀlja min ena hÀst. FrÄgan Àr nu hur man prissÀtter? Jag har försökt titta pÄ hÀstnet men gav upp dÄ jag inte hittade...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Elisha
·
Fritid Jag har bestÀmt mig för att försöka aÀlja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver fÄ in pengar asap sÄ jag mÄste. Det...
Svar
8
· Visningar
600
Senast: Tokyo
·
GnĂ€gg Hej, dĂ„ min hĂ€st inte finns mer đŸ˜„skulle jag vilja byta hĂ€st pĂ„ Equilab. Har provat radera gamla namnet dĂ€r men det gĂ„r inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
402
Senast: sweep
·
GnÀgg Har en vÀrmebalja frÄn willab, har funkat prickfritt och vattnet har hÄllit sig isfritt vid lÀngre temperaturer Àn det stÄr att den ska...
Svar
4
· Visningar
374
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • UppdateringstrĂ„d 30