Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Käpphästar kanske?"Välskött och fin hästgård" till salu. Drömmen om hästliv, livet på landet, osv. osv. Utgångspris 7 miljoner. Tomtarea 1,4 hektar. Inte ett ord om arrendemöjligheter etc.
Man ska vilja ganska mycket. Och ha ganska små hestar.
Försöka duger!Inte hästar, men tyckte den passar ändå.
På en säljes-sajt på FB vill någon sälja bambupinnar för 25 spänn styck! Det är såna långa som man binder upp växter med, där en hel bunt kostar 25 spänn i butik.
Den är ju skäck!!Såg precis att en 1-årig "avelshingst" skulle ta emot ston för betäckning 2022 mot den facila avgiften 3,5" plus kostnader för bete. Den enda relevanta informationen var en bild på en illa uppställd smutsig skäck och att man skulle skicka PM för att få information om stam m.m....
Vad mer behöver du veta liksomDen är ju skäck!!
Såg precis att en 1-årig "avelshingst" skulle ta emot ston för betäckning 2022 mot den facila avgiften 3,5" plus kostnader för bete. Den enda relevanta informationen var en bild på en illa uppställd smutsig skäck och att man skulle skicka PM för att få information om stam m.m....
Exakt! Isabeller och skäckar är ju AUTOMATISKT avelsmaterial!Vad mer behöver du veta liksom
Perfekt även till en fjording!Perfekt! Då är hingstvalet för 2022 klart!
Perfekt även till en fjording!
Jamen tänk så GULLIGT med fjordkorsning som dessutom är skäck Just GULLIGT är ju ett bra avelsmålJag tänkte till min welsh mountain, men du har ju rätt! Jag åker med bägge!
Jag tänkte till min welsh mountain, men du har ju rätt! Jag åker med bägge!
Också bra argument för att använda en viss hingst!!Du kan säkert få mängdrabatt
Känns som många säljer sina äldre hästar nu..? Eller ja, många och många, men sett 2 st 30 åringar på hästnet som säljes..
Jag hittade en trädgren i djuraffären för 79kronor...Inte hästar, men tyckte den passar ändå.
På en säljes-sajt på FB vill någon sälja bambupinnar för 25 spänn styck! Det är såna långa som man binder upp växter med, där en hel bunt kostar 25 spänn i butik.
Vet inte om man ska skratta eller gråta!Jag hittade en trädgren i djuraffären för 79kronor...
Vet inte om man ska skratta eller gråta!
Jag tänkte till min welsh mountain, men du har ju rätt! Jag åker med bägge!