Annonsera mera VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg precis att en 1-årig "avelshingst" skulle ta emot ston för betäckning 2022 mot den facila avgiften 3,5" plus kostnader för bete. Den enda relevanta informationen var en bild på en illa uppställd smutsig skäck och att man skulle skicka PM för att få information om stam m.m....

Känns som många säljer sina äldre hästar nu..? Eller ja, många och många, men sett 2 st 30 åringar på hästnet som säljes..

Tror att det kommer bli mer av den här varan tyvärr, är själv lite förvånad över att det inte är fler hästar till salu med de ökande kostnaderna för såväl häst som livet i stort. Lokala bonden höjer sina foderpriser med 100% och blir det för dyrt är det nog enklare att testa sälja oavsett vad man har i stallet, än alternativet..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 844
Senast: mars
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 133
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 975
Senast: Milosari
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 724
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar