"fynd p.g.a fång"
Alltså????!
50 000:-
Alltså????!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"fynd p.g.a fång"
Alltså????!
Jisses! Ska jag köpa en dressyrhäst vill jag väl veta att den funkar att rida dressyr på inte att den är en användbar klätterställning för min, icke existerande, avkomma.Facebook bjuder på en massa hästar till salu, dagens fynd:
Halvblodsvalack som ska vara utbildad msv b/a i dressyr, finns film. Kollar filmen och den första delen av filmen består av två småtjejer som ska rida två stycken på hästen samtidigt.. Hästen är väldigt snäll som går med på det men den ser inte speciellt glad ut. Avslutas med att ena tjejen står på hästens rygg och sen hoppar av. Sen rider den andra tjejen vidare och det är bara en massa skumpande och ostadig hand som drar i munnen. Men snäll häst absolut, den visar att den inte är riktigt bekväm i situationen men fortsätter traska på i begärd gångart.
Om jag är på jakt efter en häst som är såpass högt skolad kanske det inte skadar med en vettigare video och kanske en duktigare ryttare som klarar av att få fram det bästa ur hästen? Vilket också en person kommenterat på facebook också.
Jag orkade inte ens titta på hela filmen, tappade liksom suget efter klätterställningsuppvisningen på flera minuter. Sen var det nån minut skump och drag och då orkade jag inte mer.Jisses! Ska jag köpa en dressyrhäst vill jag väl veta att den funkar att rida dressyr på inte att den är en användbar klätterställning för min, icke existerande, avkomma.
Annons på Facebook. En närbild på en concho, inget mer. Text:
Söker en sån här i samma storlek.
Lätt att veta vilken storlek det är på en bild helt utan referenser
Vad är det för något?
En slags platt skruv med dekoration på typ, används som dekoration på westernsadlar och träns.
Wait, whaaat..
Visa bifogad fil 17907
Vedervärdigt att sälja en häst med pågående fång!Eller hur.
"han är värd det dubbla"
eh, nej.
Hästen är för närvarande inte ridbar pga fång. Då är den banne mig inte värd mycket.
"Priset stiger när han är ridbar igen" - ja kanske det kanske. OM han blir ridbar igen. Eller så stiger inte priset om hästen blir ridbar igen, eftersom den haft fång...
Låter snarare som en film för ridskolorFacebook bjuder på en massa hästar till salu, dagens fynd:
Halvblodsvalack som ska vara utbildad msv b/a i dressyr, finns film. Kollar filmen och den första delen av filmen består av två småtjejer som ska rida två stycken på hästen samtidigt.. Hästen är väldigt snäll som går med på det men den ser inte speciellt glad ut. Avslutas med att ena tjejen står på hästens rygg och sen hoppar av. Sen rider den andra tjejen vidare och det är bara en massa skumpande och ostadig hand som drar i munnen. Men snäll häst absolut, den visar att den inte är riktigt bekväm i situationen men fortsätter traska på i begärd gångart.
Om jag är på jakt efter en häst som är såpass högt skolad kanske det inte skadar med en vettigare video och kanske en duktigare ryttare som klarar av att få fram det bästa ur hästen? Vilket också en person kommenterat på facebook också.
Jag förstår inte Vad menade de?Ingen hästannons men någon sålde en tikbyrå. Jag förstod vad de menade men blev ändå full i skratt.
En byrå i träslaget teak, inte tik.Låter snarare som en film för ridskolor
Högt utbildad och snäll
Jag förstår inte Vad menade de?
Åh, den såg jag också. Måste ju vara smartare att skriva ut i annonsen vad "hållhaken" är (gissningsvis någon skada som ställer till det, har för mig att det stod att man skulle vara intresserad av att träna på "lagom nivå"?) Och inte var den särskilt billig!Människa som säljer sin 'Fantastiska dressyrhäst'. En kort paragraf om vad hästen kan. En LÅÅÅÅNG paragraf om vad säljaren letar för hem till sin häst.
Och en bit på slutet om får mig att fundera:" Men det finns såklart en hållhake, vilket gör att han dels är till salu och dels säljs så billigt. Mejla för mer information!"
Åh, den såg jag också. Måste ju vara smartare att skriva ut i annonsen vad "hållhaken" är (gissningsvis någon skada som ställer till det, har för mig att det stod att man skulle vara intresserad av att träna på "lagom nivå"?) Och inte var den särskilt billig!