Annonsera mera hundar 2

Jag kan ju i varje fall raka dem utan att någon kommer klaga på att de inte har rasenlig frisyr 😂 (och jag själv kommer inte kämpa för att ha en frisyr som gör att den inte ser ut som en pudelkorsning)
Haha jag får investera i varma täcken så kan jag också hålla dom rakade 😂 Jag som har både tikar o hanar kanske skulle se om inte någon i närheten har nåt litet fluff o så kan vi tjäna multum😎 3 av mina har ju faktiskt blåa ögon, en har en kullbror med blåa ögon o en har brunblå så de borde väl kunna säkra min framtid🤔🤣 (Jag e fruktansvärt ironisk)

Haha jag får investera i varma täcken så kan jag också hålla dom rakade 😂 Jag som har både tikar o hanar kanske skulle se om inte någon i närheten har nåt litet fluff o så kan vi tjäna multum😎 3 av mina har ju faktiskt blåa ögon, en har en kullbror med blåa ögon o en har brunblå så de borde väl kunna säkra min framtid🤔🤣 (Jag e fruktansvärt ironisk)
Jag har ju en Frisé-tik. Så Frusky någon? Som musky men med chans till lockig päls.

1706891706566.webp

Jag letade efter en bild jag har nånstans som är på en korsning husky/fralla, men hittade den där istället ^^

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
778
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 900
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
894
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 009
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar