Annonsera mera hundar 2

Jag kan ju i varje fall raka dem utan att någon kommer klaga på att de inte har rasenlig frisyr 😂 (och jag själv kommer inte kämpa för att ha en frisyr som gör att den inte ser ut som en pudelkorsning)
Haha jag får investera i varma täcken så kan jag också hålla dom rakade 😂 Jag som har både tikar o hanar kanske skulle se om inte någon i närheten har nåt litet fluff o så kan vi tjäna multum😎 3 av mina har ju faktiskt blåa ögon, en har en kullbror med blåa ögon o en har brunblå så de borde väl kunna säkra min framtid🤔🤣 (Jag e fruktansvärt ironisk)

Haha jag får investera i varma täcken så kan jag också hålla dom rakade 😂 Jag som har både tikar o hanar kanske skulle se om inte någon i närheten har nåt litet fluff o så kan vi tjäna multum😎 3 av mina har ju faktiskt blåa ögon, en har en kullbror med blåa ögon o en har brunblå så de borde väl kunna säkra min framtid🤔🤣 (Jag e fruktansvärt ironisk)
Jag har ju en Frisé-tik. Så Frusky någon? Som musky men med chans till lockig päls.

1706891706566.webp

Jag letade efter en bild jag har nånstans som är på en korsning husky/fralla, men hittade den där istället ^^

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 659
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 654
Senast: Enya
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
14 079
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama