Menade att valparna är 25, 25, 50Förstod det men du skrev att mamman bara var 50 procent först och pappan med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menade att valparna är 25, 25, 50Förstod det men du skrev att mamman bara var 50 procent först och pappan med
Har hittat, för mig, en ny "ras": Boradore! Bordercollie (25%), Schäfer (25%) (mamma) och Labrador (50%) (pappa). 15000 + 1500 i tingningsavgift.
Det verkar ha varit en planerad korsning för att de vill "förlänga tiden med honan" och hennes egenskaper.Förstår inte riktigt poängen bakom korsningen?
Man tager vad man haverFörstår inte riktigt poängen bakom korsningen?
Det verkar ha varit en planerad korsning för att de vill "förlänga tiden med honan" och hennes egenskaper.
Men är det ett etablerat begrepp?
Jag vet var lite roligt när man läste det lite fort baraMenade att valparna är 25, 25, 50
Nån som desperat vill bli av med sin hundHör på detta:
Annons om gratis hund, skänks till bra hem, plus ägaren lovar BETALA 10.000:- det nya goda hemmet eller de som tipsar om nytt hem. Betalar även kastrering om det behövs. Hunden beskrivs som lugn och snäll, älskar allt och alla - problemfri med andra ord. Mastiff.
Vad är det här för ny form av bedrägeri?
Ja, känns som en fälla!Nån som desperat vill bli av med sin hund
Amstaff/bullyvalpar. Om man köper 2-3 stycken, utlovas ett bra "paketpris".
Jo, men man kan ha fler valpar ur samma kull om man vet vad man gör.Finns det inte något som kallas littermate syndrome?
Amstaff/bullyvalpar. Om man köper 2-3 stycken, utlovas ett bra "paketpris".
JAG! Jag är faktiskt inte ett dugg sugen.Åh, det låter som ett kap, vem vill inte ha 2-3 sådana i slyngelålder samtidigt?!
JAG! Jag är faktiskt inte ett dugg sugen.
De äter nog små skägg till frukost.
Och jag som både har ett litet hus och ett litet skägg...Åh, jag tror nog det försvinner mer än små skägg till frukost... ett mindre hus tex
Eller så slänger de med en Ovtjarka på köpet för total kaos….Amstaff/bullyvalpar. Om man köper 2-3 stycken, utlovas ett bra "paketpris".
Jo, uppfödaren jag köpte ifrån vägrade låta två valpar gå till samma hem av den anledningen.Finns det inte något som kallas littermate syndrome?
Jag har tre från samma kull Har man koll på littermate syndrome o vet vad man gör så skulle jag inte vilja säga att de e någon fara o ta två syskon men de kräver ju som sagt lite extra o alla uppfödare går inte med på de hellerFinns det inte något som kallas littermate syndrome?