Annonsera mera hundar 2

Såg på instagram en golden/irländsk setter som va väldigt fin 🙈
Det är inte den sämsta blandningen.. iaf

Vet endel settrar där apporten krånglar i flera led. Apportestet för stående fågelhundar är ändå väldigt simpelt.
Ja. Men de är väl inte så en går till väga genom att korsa in retriver iofs.
Sen var det säkerligen inte en setter de jagade med

Hör på detta:
Annons om gratis hund, skänks till bra hem, plus ägaren lovar BETALA 10.000:- det nya goda hemmet eller de som tipsar om nytt hem. Betalar även kastrering om det behövs. Hunden beskrivs som lugn och snäll, älskar allt och alla - problemfri med andra ord. Mastiff.

🤨 Vad är det här för ny form av bedrägeri?

Hör på detta:
Annons om gratis hund, skänks till bra hem, plus ägaren lovar BETALA 10.000:- det nya goda hemmet eller de som tipsar om nytt hem. Betalar även kastrering om det behövs. Hunden beskrivs som lugn och snäll, älskar allt och alla - problemfri med andra ord. Mastiff.

🤨 Vad är det här för ny form av bedrägeri?
Nån som desperat vill bli av med sin hund

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 659
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 655
Senast: Enya
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
14 085
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Behöver hitta bra hundtröjor
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025