Ja tyvärr malteser x huskyI en bra värld Husky x Malmut, i denna värld malteser xHusky?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja tyvärr malteser x huskyI en bra värld Husky x Malmut, i denna värld malteser xHusky?
Hur ser den ut?Ja tyvärr malteser x husky
Hur ser den ut?
De lär ju ha separationsångest iallafall, och gilla att låtaJa tyvärr malteser x husky
Hur mycket kan en maltes slå igenom i en så stark ras som husky?De lär ju ha separationsångest iallafall, och gilla att låta
De kanske kommer älska att ligga i knät?Hur mycket kan en maltes slå igenom i en så stark ras som husky?
En malteser är ju helt osynlig i jämförelse med vad allt en husky är.
Jag såg en sån på Blocket eller om det var Facebook en gång, en omplacering på nåt år. Den liknade en helsvart strävhårig vorsteh fast med lite lockar längst ut i topparna där pälsen var som längst. Jag tyckte den såg rolig och hyfsat funktionell ut (jämfört med övriga doodles iaf). Enda gången jag blivit lite förtjust i en doodle.Ibland föds strävhåriga och de har nog mer funktionell päls men är väl för fula för de som vill ha nallebjörns-utseendet.
Jag ser framför mej hur de där kan bli en mardröm…. En liten sak som säljs som sällskap o jagar o dödar allt den kan springa ikapp om den får huskyns jakt o bytesdrift Huskyn e inte en lätt hund för den som bara söker promenad o mys i soffan sällskap. O den här blandningen lär inte lämpa sej något vidare för drag heller om jag får spekulera helt frittDe kanske kommer älska att ligga i knät?
Min största erfarenhet av Huskys är att en Samojed jag känner verkar ha en personlig vendetta med en i grannskapet. Det är nog @Vovve som har mer koll på vad de gör mer än springer, ylar och har lätt med seperationsångest.
Själv ser jag framför mig en huskykropp på malteserben och en hopplös päls.Jag ser framför mej hur de där kan bli en mardröm…. En liten sak som säljs som sällskap o jagar o dödar allt den kan springa ikapp om den får huskyns jakt o bytesdrift Huskyn e inte en lätt hund för den som bara söker promenad o mys i soffan sällskap. O den här blandningen lär inte lämpa sej något vidare för drag heller om jag får spekulera helt fritt
Ja pälsen vill jag inte ens gå in på för då får jag nog be min läkaren om de absolut starkaste hon kan få fram för o slippa mardrömmar hela nätternaSjälv ser jag framför mig en huskykropp på malteserben och en hopplös päls.
De strävhåriga är ofta riktigt fina att titta på tycker jag. Som en nättare strävhårig retriever typ.Jag såg en sån på Blocket eller om det var Facebook en gång, en omplacering på nåt år. Den liknade en helsvart strävhårig vorsteh fast med lite lockar längst ut i topparna där pälsen var som längst. Jag tyckte den såg rolig och hyfsat funktionell ut (jämfört med övriga doodles iaf). Enda gången jag blivit lite förtjust i en doodle.
Låter iofs som en Shiba jag känner. Men den har ju vettig päls i varje fall.Jag ser framför mej hur de där kan bli en mardröm…. En liten sak som säljs som sällskap o jagar o dödar allt den kan springa ikapp om den får huskyns jakt o bytesdrift Huskyn e inte en lätt hund för den som bara söker promenad o mys i soffan sällskap. O den här blandningen lär inte lämpa sej något vidare för drag heller om jag får spekulera helt fritt
Borde stå med i rasbeskrivningen! Ganska spot on.Låter iofs som en Shiba jag känner. Men de har ju vettig päls i varje fall.
Jagar och dödar allt den kan springande ikapp och duger inte till drag?Borde stå med i rasbeskrivningen! Ganska spot on.
Lägg även till "liten sak som säljs som sällskap." så har vi täckt det mesta.Jagar och dödar allt den kan springande ikapp och duger inte till drag?
Vi kan lägga till: blir sur när små larviga Bichoner får springa lösa bara för att de vägrar lämna tvåbeningarna medans man själv sitter fast i en långlina.
Haha ska vi slå till på en musky? Låter ju som perfekta mardrömmen för den som känner att livet saknar spänningJagar och dödar allt den kan springande ikapp och duger inte till drag?
Vi kan lägga till: blir sur när små larviga Bichoner får springa lösa bara för att de vägrar lämna tvåbeningarna medans man själv sitter fast i en långlina.
Exakt. Sköta pudelpäls är en konst, och korsningarna tycker jag med mer regel än undantag får i bästa fall dåliga och i värsta fall besvärliga pälsar. Lite som när man korsar med nakenhund (vilket också verkar populärt).Kanske, men det jag har lärt mig nu är att hundar med pällstrukturen som en pudel har en lång tovålder där man har ett syfisosarbete med att hålla de hyggligt tovfria (om man inte ger upp och rakar ner). Så doodlarna behöver nog inte ens ha så svår päls för att det ändå ska bli en matta.
Jag kan ju i varje fall raka dem utan att någon kommer klaga på att de inte har rasenlig frisyr (och jag själv kommer inte kämpa för att ha en frisyr som gör att den inte ser ut som en pudelkorsning)Haha ska vi slå till på en musky? Låter ju som perfekta mardrömmen för den som känner att livet saknar spänning
Ja, många nakenfisar på blocket och sådär. Har aldrig riktigt fattat det. Känns som om nakenhundsmänniskor är ganska få??Exakt. Sköta pudelpäls är en konst, och korsningarna tycker jag med mer regel än undantag får i bästa fall dåliga och i värsta fall besvärliga pälsar. Lite som när man korsar med nakenhund (vilket också verkar populärt).
Ja, men de som finns verkar hyperintresserade av korsningsavel. Jag känner en pudel-nakenhundskorsning. Gissa om det blir en bra päls när man korsar pudel med powder puff? The answer will surprise you! (eller det blev i alla fall en överraskning för valpköparen).Ja, många nakenfisar på blocket och sådär. Har aldrig riktigt fattat det. Känns som om nakenhundsmänniskor är ganska få??