Varning - ni som inte gillar sär skrivningar och grammatiska fel - sluta läsa här annars kommer ni slita ert hår.
"Hej sorg i hjärtat jag skriver detta.
XX är frisk och är föd 2010-xx-xx och är ca 160-165 i mankhöjd
Nu tull xx historia och bakgrund. xx kom till mig i oktober 2015 då hade hon gått som föl inte blivit något hanterad och hon va vanvårdad manen fick bli stubb då den ej gick få ut försökte med allt men de gick inte svansen fick jag ta av jätte långt upp med då de ej gick få ut den häller. hon va mager som jag vet inte vad. så hon fick hippo alfa av mig nu har hon även fått betfor. xx hovar är bara verkade då hon hade hov röta när jag fick hem henne. de har försvunnit nu. xx är på börjat in ridning på men ej in riden på långa vägar. vill ni veta nåt mer tveka inte fråga.
xx är en lugn häst som är fin i hanteringen, hon gillar dock inte vattenslangen och sprayflaskor, hon går fint när man leder henne men har som alla hästar koll på vad som händer runt omkring,
jag har ridit henne ett 20 tal gånger men då med en som gått med grimskaft,
Hon går fint ihop med andra Hästar då hon inte står högt i rang, men hon går fint att ha i en egen hage och hon klarar att vara själv i hagen i iaf 2h, utan närhet till andra hästa,
UT RUSNING MED FÖLJER
Vill ni byta så söker jag en D ponny alternativ liten häst eller Islands häst är med av intresse. dom får gärna vara ut bildade vara några år så länge den är frisk och klarar av skogs turer hoppa några hinder så är jag jätte nöjd vill ha en bästa vän dela livet med.
xx är ej ut bildad"
Gaahhh!!