Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
28 årigt ponnysto bortskänkes
Samma härUsch - den annonsen såg jag också och blev gråtfärdig jag med
Okej, den här har väl varit med förr, men ny annons ute nu:
Han trivs med full träning men ska numera bara ridas i skogen på hobbynivå pga att han tröttnat på ridbanan. Han trivs bäst att ridas regelbundet.
Säljs absolut inte som en skogsmulle eller läromästare till oerfaren ryttare!
Bara jag som tycker det är motsägelsefullt?
Dessutom: 25.000 för att bara lulla i skogen på hobbynivå?
Shit! Hur avancerat var inte det? Bra gjort måste jag säga, frågan är om jag får med även älgarna? Och om själva hästen har en sadel som är inpassad till just honom?Han har en utprovad sadel till som vi provade ut på tre älgar.
Intressant att det är en dressyrhäst(msvC) som säljes, typ hela filmen visar hästen hoppandes. Jag tror inte den visade ngn dressyr alls faktiskt...Antar att det är en vit häst? Jag tror jag la in den här typ 3 veckor sedan, då hade den redan varit ute på annons ca 3 veckor. Sorgligt
Intressant att det är en dressyrhäst(msvC) som säljes, typ hela filmen visar hästen hoppandes. Jag tror inte den visade ngn dressyr alls faktiskt...
Nä annonsen verkar lite udda, varit ute länge. känns som en ägare som inte blir nöjd med någon köpare, plus högt pris
Då vill man ju inte sälja känns det som.
Usch - den annonsen såg jag också och blev gråtfärdig jag med
Kanske jag kan sälja min 17.5" dressyrsadel till henneHej!
Jag söker en Dressyrsadel, modell bryr jag mig inte om. Sadeln ska vara 17,5 tum.
Mvh Molly
Jaha. Vad smidigt det måste vara att ha en häst som alla sadlar passar på