Då läser vi olika annonser. Jag läser den här:
"Finns det någon snäll , omtänksam , mjuk person som inte är en allt för tung som skulle kunna tänka sig att ta mitt arabiska fullblod på foder ett tag? Han är nyss fyllda 11 år. 100% arab. Ganska stor för att vara arab. Ca 154 cm. Snäll , älskar barn. Lite arabig är han ju men aldrig dum!
Jag är påväg att flytta från .... och nu står han bara. Är oklart när jag tagit mig dit än men till hösten som senast? Då tänkte ja att vi tar halva var om det funkar bra mellan er fast jag rider inte så mycke pga sjukdom
Dig jag söker är som jag skrev där uppe. Det viktigaste är att du är snäll!! För är du elak mot honom så får du aldrig fast han i hagen igen! Och jag får alltid veta det på nått sätt.
Och så är jag väldigt noga vars han hamnar så är du intresserad så kommentera! Kommentera vem du är å vad du har å ge. Min kille har massor å ge! Han är ganska högt utbildad oh har potential i de mesta men nu är dressyren hans grej
☺ Och jag hoppas att iaf några hästmänniskor runt ... kanske vet vilka som kommenterat och om det är nån rent elak människa eller som är känd för att ha gjort nått dumt förut så snälla snälla pm:a mig då
❤
Kontrakt skrivs självklart! Jag är en snäll tjej som låter dig tävla , kursa mm om det är de du vill tex men det viktigaste för mig är att du är snäll..
❤""
Jag läser att hen vill ha en person som är snäll. Jag kan inte se att ägaren skriver att hen är daltig och inkonsekvent mot hästen eller att hen anser att människor som är konsekventa mot hästen behandlar hästen illa. Det är ju något ni läser in eller kan du citera var det står för jag kan inte hitta det.