Person på Facebook vill låna ut unghäst på foder till "någon som kan fortsätta rida in henne". Hmm
Konstigt nog finns det jättemånga sånna annonser folk som vill "låna ut på foder", unghästar som knappt är inridna. undrar om de får napp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Person på Facebook vill låna ut unghäst på foder till "någon som kan fortsätta rida in henne". Hmm
Konstigt nog finns det jättemånga sånna annonser folk som vill "låna ut på foder", unghästar som knappt är inridna. undrar om de får napp.
Jag tycker inte att det är bara dum information.
Visserligen bör man ju som köpare själv låta besikta hästen, men att den var fräsch vid besiktning för en månad sedan är ju rätt trevligt.
Jag uppfattar det inte som någon utfästelse från säljarens sida, att besiktningen ska vara giltig.
gammalt ämne som jag tar upp igen - när man läser annonstexten är det såå intressant att jämföra med ev video.
D-ponny irländsk import f 2009
"Stora fina gångarter som en stor häst, lätt att gå i form, ökade gångarter. Har potential att bli dressyrhäst, hopphäst, terränghäst - det är ryttarens intresse som styr! Har tränats i lätt A och påbörjat medelsvåra rörelser utom byten"
Videon visar inte en häst i LA form och några medelsvåra rörelser - om nu inte galopp i fri form har ändrat nivå
Herregud, hästen har ju så markbundna gångarter att det nästan blir släpspår i gruset!
Och den kan ju inte ens få godkänt i LC!
Det är nog den mest verklighetsfrånvända annons jag sett!
eller hur! men läser man annonsen får man ju intryck att den börjat tränats på MSV nivå tja bara för att hästen går på två spår innebär väl inte det att den gör en öppna/sluta
gammalt ämne som jag tar upp igen - när man läser annonstexten är det såå intressant att jämföra med ev video.
"Stora fina gångarter som en stor häst, lätt att gå i form, ökade gångarter. Har potential att bli dressyrhäst, hopphäst, terränghäst - det är ryttarens intresse som styr! Har tränats i lätt A och påbörjat medelsvåra rörelser utom byten"
Videon visar inte en häst i LA form och några medelsvåra rörelser - om nu inte galopp i fri form har ändrat nivå
Herregud, hästen har ju så markbundna gångarter att det nästan blir släpspår i gruset!
Och den kan ju inte ens få godkänt i LC!
Det är nog den mest verklighetsfrånvända annons jag sett!
han var ju samlad, ser du inte sånt? han gick i samlade gångarter hela tiden, därför gick det inte fort . var det bara jag som såg den stora potensialen hos den blivande stjärnan?Herregud! Inte mycket till ökade gångarter heller Den såg ju lika seg ut som sirap
han var ju samlad, ser du inte sånt? han gick i samlade gångarter hela tiden, därför gick det inte fort . var det bara jag som såg den stora potensialen hos den blivande stjärnan?
Ja så måste det varaKanske rider akademiskt?
Fast till och med akademiska ryttare måste väl tycka att det där ekipaget kröp fram?
Och där kom skämskudden framgammalt ämne som jag tar upp igen - när man läser annonstexten är det såå intressant att jämföra med ev video.
Åh, snälla, skicka en länk, måste få se!gammalt ämne som jag tar upp igen - när man läser annonstexten är det såå intressant att jämföra med ev video.
GooglaÅh, snälla, skicka en länk, måste få se!
Vilken söt liten ponny. Verkar trevlig och snäll, men några luftiga stora steg såg jag då inte
Oh jössesGoogla
"i form, ökade gångarter. Har potential att bli dressyrhäst, hopphäst, terränghäst - det är ryttarens intresse som styr! Har tränats i lätt A och påbörjat medelsvåra rörelser utom"
Jag vet att pullarnosgrimma även går under namnet mexikansk nosgrimma.Ett träns med mexikanisk nosgrimma. Är det en kombination mellan mekanisk och mexikansk tro?