Den är borta nuLeta upp Flott val 7 år i Skåne på hästnet. Hoppas att de inte hunnit ändra filmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är borta nuLeta upp Flott val 7 år i Skåne på hästnet. Hoppas att de inte hunnit ändra filmen.
Nej, det är den inteDen är borta nu
Vill du pma länken? Jag är tydligen sämst på att letaNej, det är den inte
Har sett säljare som trott det samma om nästan ett år gamla veterinärundersökningar också..En säljare som tror att en halvt år gammal veterinärundersökning harnågon relevans inger inget förtroende.
Har sett säljare som trott det samma om nästan ett år gamla veterinärundersökningar också..
"Vill helst att hon kommer till ett lugnt ställe där hon kan gå och ha det mysigt sina sista år, som kan bli många än."
Ett 28-årigt ponnysto säljes för 500 kr
Härom året såg jag att någon här tyckte att säljare som inte veterinärundersökt sin häst innan man la ut den på annons var oseriösa
Såg en som ville byta två chihuahuor mot en "chettis". Hundarna säljes pågrund av att dom hade för många hundar(kanske man borde tänka på innan man skaffar dom?) och hundarna var dessutom vana att bli lämnade ensamma upp till 8 timmar
Det var väl dom som knappt var använda också?Köp- och säljgrupp på Facebook.
Någon som säljer 4st ludd-benskydd + två boots med luddkant. Allt är använt, luddet på skydden är missfärgat och ett skydd har stora hål i luddet (så att "yttermaterialet" syns igenom) och en av bootsen har en lös flik i sig. Inget fancy märke.
350kr.
Åh sånt där är ju helt tokigt!Det var väl dom som knappt var använda också?
Tycker ofta man läser det i annonser, att de är veterinärbesiktigade ua för 1-6 månader sen.Härom året såg jag att någon här tyckte att säljare som inte veterinärundersökt sin häst innan man la ut den på annons var oseriösa
Tycker ofta man läser det i annonser, att de är veterinärbesiktigade ua för 1-6 månader sen.