Säljaren måste ju ha kollat på filmen innan dom la ut det utan ljud, känns som enda rimliga förklaringenNu skrattar jag så jag håller på att kissa på mig.
Varför lägger man ut en sådan film?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säljaren måste ju ha kollat på filmen innan dom la ut det utan ljud, känns som enda rimliga förklaringenNu skrattar jag så jag håller på att kissa på mig.
Varför lägger man ut en sådan film?
Åh, den vill jag se. Någon ledtråd för att hitta den? Eller skicka länk i pm annars gärnaHittade en annons idag där den som filmar hästen får ett samtal, svarar i mobilen, börjar att svära åt den som hon pratar med och avslutar med att de skall äta tacos till kvällsmat.
Hur hästen såg ut på filmen kommer jag inte ihåg.
Jag vill oxå se (höra ) !!!Åh, den vill jag se. Någon ledtråd för att hitta den? Eller skicka länk i pm annars gärna
Jag också, behöver lite uppmuntran!Jag vill oxå se (höra ) !!!
Man skriver en utförlig till salu-annons där man inkluderar hästens ålder, stam, mankhöjd, utbildningsnivå, temperament i hantering och arbete, eventuell skadehistorik, pris och nuvarande ort. Komplett med bilder.
Och får till svar:
"Hej! Jag är intresserad, kan du berätta lite mer?"
Man får förresten vara glad om det ställs som en fråga. Det vanligaste verkar vara att bara skriva "Det vore roligt om du ville berätta lite mer!".
Klart man kan och får ha ytterligare frågor, men hur kan det inte vara smidigare att bara ställa dem?
Åh, den vill jag se. Någon ledtråd för att hitta den? Eller skicka länk i pm annars gärna
Jag vill oxå se (höra ) !!!
Jag också, behöver lite uppmuntran!
Tack! Och det hade de inte.Leta upp Flott val 7 år i Skåne på hästnet. Hoppas att de inte hunnit ändra filmen.
Tackar! Tyckte nästan visslandet var roligastLeta upp Flott val 7 år i Skåne på hästnet. Hoppas att de inte hunnit ändra filmen.
Leta upp Flott val 7 år i Skåne på hästnet. Hoppas att de inte hunnit ändra filmen.
Fast en av filmerna är den som det syftas på, fast så mycket svärande var det ju inte.Attans! Ny video står det i rubriken
Hahaha! Jag har nästan en klar bild va hur den säljaren ser ut efter att ha hört karaktärsdragenTackar! Tyckte nästan visslandet var roligast
Även om jag gärna visslar till mina med, så blev det kul i klippet
Det är den nya filmen som är den där det pratas.Attans! Ny video står det i rubriken
Ja men det viktigaste på en arab är ju deras stora utstående ögon och kraftigt konkava nosrygg .Nån som säljer sin arab och fullkomligt bombar annonsen med bilder på huvudet i olika vinklar.
Ja men det viktigaste på en arab är ju deras stora utstående ögon och kraftigt konkava nosrygg .
synnerligen amatörmässiga foton som ser likadana ut. 2-3 olika vinklar Tagna i hagen och stället dessutom. Inga flashiga "arabbilder"Ja men det viktigaste på en arab är ju deras stora utstående ögon och kraftigt konkava nosrygg .