Kom att tänka på denna videon som jag tycker visar det bra.
Jag fattade precis när du förklarade men mycket bra med film ändå. Blir mer tydligt.
Undrar om jag verkligen skulle orka detta dock. Min är betydligt mer stor och tung än denna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom att tänka på denna videon som jag tycker visar det bra.
Kanske dags för en Buketräff, där vi tränar på att bära lokselar???Jag fattade precis när du förklarade men mycket bra med film ändå. Blir mer tydligt.
Undrar om jag verkligen skulle orka detta dock. Min är betydligt mer stor och tung än denna.
Det låter som ett matteproblem jag skulle ha kunnat skriva i mellanstadiet. Matte var inte mitt bästa ämne. Men resten av klassen fick sig några goda skratt i alla fall...Såg en annons där flera ponnyer säljes. Men det verkar oklart hur många?
2 av våra 10 ponnyer ska säljas... ... alla tre har bra gångarter. Och så en film där jag tror att det var minst fyra ponnyer...
"Jätte fin sadel använd ca 8m"
Jaha... Det var en lång ridtur!
Ah vilken bra idé. Jag har ett bett som borde säljas."Jätte fin sadel använd ca 8m"
Jaha... Det var en lång ridtur!
"Blandras" valpar
Min tik fick valpar för två veckor sedan. som kommer att söka nya hem om 6-8 veckor. Dom är då alltså 8-10 veckor gamla (3 hanar och 3 tikar)
Vid leverans är hunden chippad vaccinerad besiktigad och avmaskad. Man får med ett litet valpkit också, med mat godis filt/leksak och koppel.
Du som är intresserad har erfarenhet av den här rasen! Har ett ordnat liv . Du bor nära skog och natur.
Säljer gärna till barnfamiljer men dock inget krav. Om du kan erbjuda hunden det hem och liv mina "bäbisar" förtjänar så hör av dig i pm för mer info.
Pris 8500:- samt en tingnings avgift på 2000:-
Bild finns på ett gäng små valpar. De är röda/röda med vita tecken och har knappt öppnat ögonen. Någon som vill gissa raserna? Lite halvsvårt när de är sådär små. Släthåriga är de i alla fall.
Alla kan vi behöva en släng antibiotika då och då.Har en i en fbgrupp som tycker det var lämpligt att börja kränga receptbelagda grejer
Inte för o va sån men... Hur tänkte vi där
Japp. Så man ska ha erfarenhet av röda, släthåriga, hundar? Inga bilder på föräldrarna och texten jag skrev är allt som finns. inget mer i kommentarernaJag fattar inte. Är det alltså inte nämnt vad det är för "ras" men ändå ska man ha erfarenhet av den?
Japp. Så man ska ha erfarenhet av röda, släthåriga, hundar? Inga bilder på föräldrarna och texten jag skrev är allt som finns. inget mer i kommentarerna
Det är flera som frågat om vilken ras det är i kommentarerna, men annonsören har inte svaratJaha ja, intressant och minst lika seriöst som att svara på annonsen.
Den tyckte jag inte var så konstig.Såg en annons där flera ponnyer säljes. Men det verkar oklart hur många?
2 av våra 10 ponnyer ska säljas... ... alla tre har bra gångarter. Och så en film där jag tror att det var minst fyra ponnyer...
Förstor ponnyOK, jag förstår vad som åsyftas.
Men.
Söker en allround häst 157-167 i mankhöjd Max 12 år ej under 5 Okomplicerad i all hantering Framåt men inte het Ej tittig eller andra dumma olater i ridning Ej varmblod/kallblod
Vad finns kvar om man varken vill ha varmblodig eller kallblodig häst?