Mysigaste hästen
Inlagd: 2015-09-13 Annonsid: 75271
Kategori:
Medryttare Annonstyp:
Med häst Pris:
500 kr
Jag letar efter en tjej eller kille som skulle vilja hjälpa till med min häst ca 1 gång i veckan, kan ev. bli aktuellt med mer. Han är en liten tinker (inte så kraftig och maxad d-ponny) på 5 år, världens snällaste och är underbar när han väl känner personen, gör aldrig någonsin något dumt men är lite osäker med nya människor. Är man lugn och försiktig är det aldrig några problem.
Jag söker främst någon som skulle vilja mysa och pyssla med honom. Är du intresserad av att jobba från marken är det superkul och något som han säkerligen skulle tycka om. Det kan bli aktuellt med ridning då och då också dock krävs det mycket mer av ryttaren om man sitter på, men som sagt främst någon som kanske vill promenera, leka från marken och mysa. Han är verkligen supertrevlig och inte alls unghästig. Det finns ridhus, ridbana och massor av vägar i skogen och på grusvägar. Ca 10-15 min utanför Norrköping.
Pris går ev. att diskutera men jag hade tänkt ca. 500kr/månad. Jag vill även att man ska kunna hjälpa till med stallpass. Det är oftast ett pass/månad med undantag för vissa månader då det inte är något.
Är folk HELT från vettet ? Vem vill betala för att sköta någons häst och dessutom ta stallpass.