Annonsera mera Del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags för ny tråd igen, verkar finnas mycket inom detta ämne.

Hittade själv denna rubrik:

"Liten stor häst"

Är hästen liten eller stor? Särskrivningar kan göra det roligt ibland. :angel:

Det är ju supertydligt, han ska fixa hö åt dig! :up::D
Aha! Det var ju i och för sig smidigt... Så bonden fixar lastningen både hemma hos sig och mig? Då skulle jag absolut kunna tänka mig att både hämta och lämna! :up:

(nu såg jag nya tråden, lyckas inte radera detta dock...)

Inte automatiskt. Man väntar tills en Moderator ser att tråden nått 2000 och stänger tråden. SEDAN skapar man en ny tråd.
Det var någon som lärde mig att man kan rapportera trådar som nått 2000 inlägg och skapa ny tråd, inte vart några krusiduller med det tidigare, förrän nu då. Verkar som något har ändrats, oh well.

Dags för ny tråd igen, verkar finnas mycket inom detta ämne.

Hittade själv denna rubrik:

"Liten stor häst"

Är hästen liten eller stor? Särskrivningar kan göra det roligt ibland. :angel:

Fast det är ju inte fel att skriva så. Menar du att det ska stå Liten storhäst?

Hur blir det om det blir tvärtom då? Stor litenhäst?

Det är nog till och med mer rätt att skriva liten stor häst. En stor häst (över ponnymått) men en liten sådan.

Fast det är ju inte fel att skriva så. Menar du att det ska stå Liten storhäst?

Hur blir det om det blir tvärtom då? Stor litenhäst?

Det är nog till och med mer rätt att skriva liten stor häst. En stor häst (över ponnymått) men en liten sådan.
Ska man va petig finns det bara häst och ponny, så helt korrekt benämning borde ha varit liten häst. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 057
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 206
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 879
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama