Jag vet hur man gör en rosa häst! Illrött innetäcke, läckande utetäcke, på en skimmel. Han var mycket söt.En rosa ponny?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet hur man gör en rosa häst! Illrött innetäcke, läckande utetäcke, på en skimmel. Han var mycket söt.En rosa ponny?
* Han måste äta hö från min speciella bonde som du får hämta själv
Det är ju supertydligt, han ska fixa hö åt dig!Kan inte låta bli att undra vad man ska ha bonden till efter att man själv varit och hämtat hen?
Perfekt, hästen gör jobbet.Taget från en annons: "Tränad i horsemanship dvs att du har en kompetent häst och inte behöver vara elitryttare!"
Alltså. Jag vet inte ens vad jag ska skriva.
Aha! Det var ju i och för sig smidigt... Så bonden fixar lastningen både hemma hos sig och mig? Då skulle jag absolut kunna tänka mig att både hämta och lämna!Det är ju supertydligt, han ska fixa hö åt dig!
Inte automatiskt. Man väntar tills en Moderator ser att tråden nått 2000 och stänger tråden. SEDAN skapar man en ny tråd.Va stängs inte trådarna längre när de når 2000 inlägg?
Det var någon som lärde mig att man kan rapportera trådar som nått 2000 inlägg och skapa ny tråd, inte vart några krusiduller med det tidigare, förrän nu då. Verkar som något har ändrats, oh well.Inte automatiskt. Man väntar tills en Moderator ser att tråden nått 2000 och stänger tråden. SEDAN skapar man en ny tråd.
Va stängs inte trådarna längre när de når 2000 inlägg?
Det vet jag, men det har inte varit något problem tidigare att skapa en ny tråd i väntan på låsning. Kanske beror på forum och moderator, vad vet jag.En moderator måste aktivt låsa dem.
Dags för ny tråd igen, verkar finnas mycket inom detta ämne.
Hittade själv denna rubrik:
"Liten stor häst"
Är hästen liten eller stor? Särskrivningar kan göra det roligt ibland.
Ska man va petig finns det bara häst och ponny, så helt korrekt benämning borde ha varit liten häst.Fast det är ju inte fel att skriva så. Menar du att det ska stå Liten storhäst?
Hur blir det om det blir tvärtom då? Stor litenhäst?
Det är nog till och med mer rätt att skriva liten stor häst. En stor häst (över ponnymått) men en liten sådan.
Ska man va petig finns det bara häst och ponny, så helt korrekt benämning borde ha varit liten häst.
Inte hos mig, för hos mig låter det som att hästen antingen är liten eller stor, därav att jag reagerade, inte så konstigt.LIten stor häst är väl ett vedertaget uttryck?
Inte hos mig, för hos mig låter det som att hästen antingen är liten eller stor, därav att jag reagerade, inte så konstigt.