Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halvblod bortskänkes. Kräver bra staket.
Framkommer i kommentarer att den "har fång just nu"
Jag har en kompis med en häst till salu som är precis sån... *tipsar*Hästar säljes;
"Valack, född då, färg så, kan detta osv...
Något brötig i hanteringen, men mycket social i hagen och står alltid i vägen... "
Den blev jag kär i! Jag vill ha en social häst som står i vägen! Alltid!
Jättekul beskrivning! Så himla rolig så jag fastnade direkt och ville få honom hemskickad som rek!Jag har en kompis med en häst till salu som är precis sån... *tipsar*
Det är en ung frieservalack som är lika jättesnäll och jättesocial som han är jättestor.Jättekul beskrivning! Så himla rolig så jag fastnade direkt och ville få honom hemskickad som rek!
Vad har din kompis för knasig häst? *Nyfiken!*
"Inga nybörjarhästar, dvs. 4 år på ridskolan hjälper inte, du är fortfarande nybörjare så länge du inte haft egen häst."
Förstår inte riktigt...? Är man nybörjare bara för att man inte haft egen häst? För isådanafall fall borde väl även jag som under mina 15 år som hästmänniska aldrig ägt en häst räknas som nybörjare?
"Inga nybörjarhästar, dvs. 4 år på ridskolan hjälper inte, du är fortfarande nybörjare så länge du inte haft egen häst."
Förstår inte riktigt...? Är man nybörjare bara för att man inte haft egen häst? För isådanafall fall borde väl även jag som under mina 15 år som hästmänniska aldrig ägt en häst räknas som nybörjare?
Vill oxå ha! Hur gammal å hög? Inriden?Det är en ung frieservalack som är lika jättesnäll och jättesocial som han är jättestor.
När man kommer till hagen så antar han ALLTID att alla kommer för att hämta honom. Om man mot förmodan inte ska ha honom så hänger han på ändå, med sitt jättestora huvud alldeles intill ens eget: "Men schyssta rå? Du kommer inte ens märka mig.."
När man mockar hjälper han till, dels genom att komma och bajsa precis bredvid och sen meckar han runt så mycket med skottkärran att han oftast både välter den och trasslar in benen: "..ojdå.. ehm.. kan du lösa de här åt mig möjligen..?"
Tillslut kan man ju inte låta bli utan börjar gosa med honom och då är han SÅ nöjd
Ja, han är ju till salu så..Vill oxå ha! Härliga, knasiga, knähundshäst!
Felskrivet? 512cm? 125?En häst, född 2008 och 162 cm i mankhöjd. Växer fortfarande (!)och tros bli 152 cm hög.
Åh vad bra, då kanske jag vågar hoppas på ett par nya cm till efter 8-åringens sommarbeteEn häst, född 2008 och 162 cm i mankhöjd. Växer fortfarande (!)och tros bli 152 cm hög.
Åh vad bra, då kanske jag vågar hoppas på ett par nya cm till efter 8-åringens sommarbete
Att hon inte behagat växa EN enda cm sen jag köpte för fyra år sedan är en annan sak...
Ha ha ha...och den som aldrig ägt en häst men jobbat som beridare hela livet göre sig icke besvär?"Inga nybörjarhästar, dvs. 4 år på ridskolan hjälper inte, du är fortfarande nybörjare så länge du inte haft egen häst."