Anna Anka pratar hund..

Sv: Anna Anka pratar hund..

KL

Jag vet inte vad som är mest pinsamt... Hon själv eller de som faktiskt tittar på henne och därmed har gjort att tv3 fortsätter att göra programmen :crazy:

Haha :D Och jag som inte kan låta bli att kolla fast hon är så gräslig. ta bara en sån sak som hennes röst. Inte direkt en vacker stämma där inte...

Håller med dig helt och hållet!

Klart man ska gå hundskola och veta vad man ger sig in på om man skaffar sig kamphundar, rotweiler, schäfer osv... Jag tycker det gäller alla hundar, stora som små. Även om de inte är "dödliga".

Enligt Anna Anka så är jag en väldigt självisk person bara för att jag har dobberman. Det är bara såna hundar som man borde låta polisen ha. Dom skadar mer än dom för nytta och det är ingen familjehund, och jag borde gå i hundskola så att jag kan hantera mina dödliga hundar.

Jag tycker att det är så himla bra att hon vet vad hon pratar om haha.
Vilket skämt!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 632
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Jag blev så himla ledsen på kvällspromenaden idag. Eller tja, kanske inte så mycket ledsen som besviken. Det var så förbaskat kallt ute... 2
Svar
22
· Visningar
3 138
Senast: Sel
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 964
Senast: alazzi
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 565

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka