L

Liten_men_tuff

Vet inte vad jag vill,

Har fått erbjudan att köpa en fin dressyrsadel för billigt pris , Vill dock inte hellre än att ha en dressyr sadel,
Men behöver dock en massa annat , Och den här och nästa månanad är ja inte mijonär direkt , och köper jag inte sadel nu kanske jag inte hittar en sån fin till ett sånt pris :crazy:

Ska jag eller inte :confused:

Nytt regn täcke framför allt, Sen e det mest små saker som inte är alls nödvändiga men som ja också vill ha ,
Nya shabrack, nya skydd.
Sen behöver man väl frächa upp sig själv , Blir lätt så att man glömmer bort det när man skaffar häst , För det är roligare att handla till hästen än till en själv :angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 270
Senast: Squie
·
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 933
Senast: MML
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 025
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 606
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar