angående hakar

clubman

Trådstartare
Mitt sto slog ifrån sig vid ridning i höger varv. Veterinär kollade tänderna och hon hade världens hakar!!!:eek: precis köpt hästen och hon har gått ganska bra fram tills nu när jag börjat kräva mer.. Och vips efter raspning blev hon så mycket mer mjuk och följsam!!:oskäms lite gör man ju..att man inte kollat tidigare!:angel:

Sv: angående hakar

Visst skäms man lite i efterhand men Grattis, du kolllade upp det och hittade orsaken. Kul att det märktes skillnad direkt.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 454
Senast: Ragdoll
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
15 407
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 879
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 257

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka