angående hakar

clubman

Trådstartare
Mitt sto slog ifrån sig vid ridning i höger varv. Veterinär kollade tänderna och hon hade världens hakar!!!:eek: precis köpt hästen och hon har gått ganska bra fram tills nu när jag börjat kräva mer.. Och vips efter raspning blev hon så mycket mer mjuk och följsam!!:oskäms lite gör man ju..att man inte kollat tidigare!:angel:

Sv: angående hakar

Visst skäms man lite i efterhand men Grattis, du kolllade upp det och hittade orsaken. Kul att det märktes skillnad direkt.

Liknande trådar

Foder & Strö Hur ser era hästars dagar ut vad gäller fodertider och upplägg? Det är januari, kallt och vi har haft kolikkänning i stallet. Tankarna... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 105
Senast: lundsbo
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 971
Senast: Badger
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 551
Senast: Ragdoll
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
16 900

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka