ang snösulor!

Sv: ang snösulor!

då kan jag köpa sulor själv till nästa gång ist. jag har förut haft några som är gulaktiga och väldigt böjliga men jag antar att han bara har köpt in denna sorten...
 
Sv: ang snösulor!

Det som är dåligt med snösulor är att strålen tappar all kontakt med marken och på så sätt försämras blodcirkulationen väldigt mycket.

Den försämras mycket när man slår på skor också, men man måste ju ha skor för att rida och man måste ju ha sulor i vissa fall för att över huvud taget kunna rida. Så man får ju kompromissa lite!:)

Men då kan det ju inte vara bra att ha broddar och absolut inte fyra broddar i?
 

Liknande trådar

Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 692
Senast: Askur2017
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
717
Senast: Ajda
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
458
Senast: Grazing
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
522
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp