Allt om Tumbleweed Challenge - Sammanslagen tråd

Sv: Tumbleweed challenge

därimot bör man boka rum i tid!! Och vid bokning uppge tumbleweed...

Sv: Tumbleweed challenge

*lånar knapp*

Jag undrar om det finns nån som har bokat box som inte behöver den natten mellan ti och onsdag? Ska tävla mina unghästar i halterklasserna under morgonen på onsdagen och bara vägrar betala 850:- per häst för en övernattning!
Så känner du nån som vill hyra ut sin box, eller om du själv kan tänka dig att göra det pm:a mig!!
Jag betalar givetvist för mig! 200:- per box...... :)

Senast ändrad:
Hur långt ska ni åka? O vilka ska dit?

Till tumbleweed challenge! :banana:

Vet att det fanns en liknande tråd tidigare, men nu borde ju alla som ska dit ha bestämt det o så...

O vad ska ni tävla i? På vad för hästar? Mm..

Kom igen och berätta! :bump:

Själv har vi en resa på 80 mil :o :angel: , men what to do? Lever i fel ände av världen. Vi åker med våran arabkorsning och tävlar i gröngölings och open klasser. Kul kul kul.

Sv: Hur långt ska ni åka? O vilka ska dit?

Jag ska dit. Men jag vet inte om ja ska tävla eller inte. Har fyllt i anmälningsblanketten osv. Men sen vet jag inte om hästägaren har skickat in det eller hur dom bestämde.. Åker från staffanstorp, skåne.
ska ja tävla så blir det apha junior open klasser, plesure, trail samt halter. tror de va så vi bestämde. hmm.. vet inte riktigt hur de blev me allt :angel:

Bor nära.. bara nån mil dit! :banana:
Onsdag - halter med ett åringen, två klasser.
Torsdag - Prova på Huntern med ena quarterstoet
Fredag - Halter med den andra märren, 2 klasser och även en klass horsemansip at halter...

Är JÄTTE nervös redan... :crazy:

Du är inte den enda, magen vänder sig när jag tänker på tävlingen. :D Både av nervositet och lycka. Sla bli såååå kul att komma iväg på en stooor tävling :banana: :eek: :banana:

Sv: Allt om Tumbleweed Challenge - Sammanslagen tråd

Vilka utställare är klara? Vi kolla på shoppingen :banana:

Finns det ingen info ute på nätet? Har letat runt fetr info om tävlande och utställare?

Ja ska dit å kolla nån dag iallafall... Tyvärr blir det inge tävlande för mig denna gången för pålen har alldeles nyligen haft fång... :(

Någon som vet om det finns ngn slags hemsida till grevagården där tävlingen ska vara? Vore kul att se lite hur det ser ut o så..

Vad är det egentligen för ställe? Vad händer där när det inte är tävlingar el likn.

Nu finns deltagarlistorna för alla hästar och startlistorna för reiningen på Tumbleweeds hemsida. Gå in på Tumbleweed Challenge

Vet inte om Grevagården har någon hemsida, men det är rätt stort! 2 ridhus och flera utebanor. Det finns även en resturang samt en pub. Det brukar ofta vara lite hålligång på kvällarna, endera i puben eller på campingen...grillning osv. Det kommer säkert att vara band som spelar och något organiserat nu när det är en sån stor tävling :) Har faktiskt inte kollat så nog i o m att jag "bara" ska vara hästskötare den här gången. Läste att du kommer från norrland och ska åka 80 mil...det låter som nånstans i mina gamla hemtrakter :banana: Vart kommer ni ifrån??

Aaah, läste visst inte så noga. Har för mig att Grevagården i vanliga fall är en stor ridskola/ridcenter med allehanda aktiviteter.

Nu finns uppstallningsschema till tävlingen ute på tumbleweeds hemsida

Hästen (o jag :D )står uppstallad i Umeå, men kommer från RIKTIGA norrland egentligen :D Varifrån kommer du då?

Jag är nog inte nån riktigt norrländska...kommer från ett litet ställe utanför Sollefteå, men "emigrerade" söderut -98, mest pga att det kändes så tröstlöst att försöka träna western däruppe på den tiden. Det är säkert bättre nu :bump:

...och jag har bott i ett "litet" ställe utanför Sollefteå!!!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 412
Hundavel & Ras Funderingar efter en annan tråd… Men! Vi var nästan helt inne på labrador som nästa hund, hade så gärna velat ha med golden på listan...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 379
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 328
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 511
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka