Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allmän fråga, är det per kasse med kläder man lämnar in som man får en värdecheck, eller är det per gång?
Någon som vill ge mig en virtuell spark i baken så jag kastar bort min färginpackning till håret? Varenda gång jag sköljer ur det och ser hur det förstör håret tänker jag att 'aldrig mer', men av någon anledning går jag alltid tillbaka till den.
*spark* Vi kanske får be @Gunnar om en ny smiley för det
Klart man måste ha ett block för varje ämne, annat går inte.Jag kan seriöst spara ett block för en sida, dock så är jag expert på att köpa nya block hela tiden. 'Nu börjar ett nytt moment! Måste ha nytt block!', 'Åååh, vilket fiiiint block, måste ha! ' Fina tryck, roliga texter på framsidan, you name it.
Det är farligt att vi har en hurts som sväljer precis hur mycket som helst, det är bara att pressa ned alla skrivblock där.
Hehe. Rensade min penn-låda och fik ihop en bra bunt med pennor (en sån där smartstore-låda i den minsta storleken...) som åker till klubbens tävling - där saknas det alltid och jag är petig med vilka jag gillar så nu åkte de ut.
Tack så mycket!
Jag veknade och köpte även ett par nya bläckpennor.
Inte så mycket rensning, men jag har i alla fall gjort städskåpet och rensat medicinskåpet som finns däri och lämnat in läkemedel som gått ut/blivit för gamla till apoteket idag.
Bra idé! Det ska jag se till att göra imorgon, jag har massor av använda pennsprutor som jag inte kommit mig för att lämna in (de ska vara tomma men det kan finnas en minimal rest kvar i dem och det är en väldigt otrevlig medicin så de ska lämnas in).
Sex st barnmatsförpackningar blev avhämtade idag, ett par skor lägger jag i klädinsamlingslådan, ett par skor slängs och fyra döda blommor fick också hamna i sopkassen.
Det blev inte mer än så idag