Nu äntligen kan jag joina dig här
@DarkInNight när säljar och rensa tarmen vaknade igen
Fick sålt en hästpryl igår. Köparen prutade ner den 30 kr så blev en bra affär för oss båda.
Sen har jag eventuellt sålt babyskyddet. Ska lämna av det hos köparen när jag kör in till stan sen (kör ändå förbi precis där hen bor) och så har jag tre andra köpare på G för annat. Sålde Bumbostolen häromdagen med för den sitter bebis inte i längre sen hon kom på att man kan sitta själv
Sålde några par skor för nån vecka sen med.
Ska rensa här hemma med och det kommer bli ett STORT lass till tippen för vi håller på att renovera hallen just nu. Lagt nytt råspontgolv för det gamla knarrade och det stod vi inte ut med (!) och sen blir det nytt golv över det (samma som i övriga rum) + en del med klinkers. Håller på att försöka komma på rätt färger till det bara.
Tagit bort dom gamla väggarna och även innetaket + lister så det är lite skit i trädgården just nu
Även två dörrar med karm åkte ut. Den ena ska sättas ny och den andra ska inte upp igen. Gubben sätter upp nya väggar just nu.
Bästa med detta är att allt material till hallen förutom väggar, tak och klinkers har vi hemma så även en stor del av källaren blir rensad samtidigt