Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag skänkte en golvmatta till skolan så de kan ha som underlag vid pysselPlötsligt händer det! Parkettgolv som jag la ut i höstas på FB blev plötsligt sålt och hämtat i dag!!!Lite prutning på priset, men jag blev av med dem och det var det värt!
![]()
En katt som hette Skalman?Ibland går det fort att säljala upp ett lite dyrare pussel sent igår kväll på Vinted (190 kr för ett 500 bitars), och nu är jag på väg och ska posta det till Finland
Tog äntligen med mig kattmaten, lite godis, ett par skålar och avmaskningstabletter till byns katthem, känns bra att dom får sakerna efter Skalman, gissar att sånt alltid går åt.
Ja?En katt som hette Skalman?![]()
Jag håller nog med. Att det inte är lika roligt längre liksom (och att det var väldigt roligt i början!)Fått blockera ett köpare på Vinted idag, helt sjukt otrevlig och obehaglig. Jag valde att avbryta köpet (ett begagnat plagg, 15kr) efter att hon upprepat varit otrevlig för att jag inte postat direkt inom en timme efter köp. Fick en lång harang av svordomar och skällsord efter det. Blockerat och anmält till Vinted.
Alltså jag vet inte, för 1,5år sedan var Vinted KUL, man sålde mycket och fort och sällan något problem. Nu känns det som att folk för det första ska ha grejerna gratis, allt ska vara i nyskick och de förväntar sig att man är som en butik med både öppet köp och leverans inom 24h. Alla jävla folk har hittat dit liksom.
Det är inte alls kul längre faktiskt…
Det här! Fattar det inte, köper man begagnat får man ju räkna med att det är använt liksom.Nu känns det som att folk för det första ska ha grejerna gratis, allt ska vara i nyskick
Så köparen har redan godkänt?Alltså gud
Jag har erbjudit full återbetalning inklusive avgifter och frakt dvs mångdubbelt vad jag sålde för.
Jag tog kontakt med köparen själv när hen lämnade dåligt omdöme.
Nu har hen kontaktat Vinted.
Visa bifogad fil 166540 Jag som trodde vi redan hade en dialog? Vad mer ska jag göra?![]()
Japp.Så köparen har redan godkänt?
Vad jag förstått är det då inget att göra? Har de godkänt så har de.