Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här står det jättestill. Dels orkar jag inte göra något och dels har mamma brutit foten och det är hon som brukar vara chaufför till tippen så det lär bli mååånga säckar marsvinsbajs när hon kan köra igen 😬
Funderar på att lägga ut lite annonser på mina marsvinssmycken såhär innan jul men orken måste ju finnas också 😑 Har två par skor som jag gärna hade velat bli av med också, men resten av kläderna kan ligga i sin låda och ruttna tills i vår
 
Plockat iordning på alla lösa stenar. Ska hämta pall & pallkragar för de som är kvar.
Ska nog sälja en del och behålla en del själv till nästa hus
20221129_155359.jpg
 
Jag har gett upp att försöka bli av med prylar för tillfället och försöker istället organisera det som ska vara kvar. Jag hade verkligen behövt bättre garderober!
 
Rensat I sambons skjul i veckan.
Ska straxs åka in till återvinningen med fullastad bil.
Fanns hundra saker till som kunde slängas men har packat ner det i flyttkartonger så får hans barn reda ut vad de vill ha kvar sen.

Blivit plats för att hänga upp lite redskap iallafall.

Halverat alla sängkläder gardiner och dukar.

Har gjort en rejäl rensning på julpynt. Tig fram allt julpynt och rensade ut alla tomtar som jag inte ville ha kvar. 5st klarade rensningen. Resten lämnades in på secondhand. Vilket blev 3 kartonger! 😱
Sambons tomtar packades ner och lades undan till hans barn vilket blev 3 kartonger. Sorgligt men kändes ändå ok
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 101
Senast: Happimess
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 657
Senast: Squie
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 540
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp