Lämnade iväg en påse med kläder och lite böcker till en secondhandbutik här, känner mig rätt nöjd men är inne på om jag ska rensa lite till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låt brandkåren få övaSen är det bara garaget som ska rensas. Funderar på att riva hela byggnaden
Vet inte om jag vill det när det är så nära min brunn, och garaget har en del bensin, farliga gamla jordbruksmedel, asbest, gammal plast etc. Skulle behöva varsamt tas isär och forslas bort.Låt brandkåren få öva
Vissa kårer brukar uppskatta det faktiskt.
Aj då. Det lät ju inte helt lämpligtVet inte om jag vill det när det är så nära min brunn, och garaget har en del bensin, farliga gamla jordbruksmedel, asbest, gammal plast etc. Skulle behöva varsamt tas isär och forslas bort.
Men visst hade det varit skönt att se skiten försvinna i en eldsvåda
Vad gör de med det? Säljer igen?Har ni sett att Ikea köper tillbaka en del möbler och inredning?
Till riktigt vettiga priser. Jag har letat reda på några barnstolar och hyllor vi ska passa på att lämna in nästa gång vi passerar Ikea
JappVad gör de med det? Säljer igen?
Ett steg i rätt riktning i alla fall! Tack för länken
Funderade länge nu på vad skrid är och varför det behövs speciella skopor till detTvå skridskopar sålda, ivägskickade idag och har fått bud på det sista paret