Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När min pappa skulle flytta fick vi ta ett sånt skåp ut från balkongen på övervåningen och hissa ner det med rep, dom hade burit upp det innan de byggt klart trappan när huset byggdes och det gick INTE att få ner för trappan som hade 2 stycken 90 graders hörnBlev just av med ett enormt skåp. Det gick nästan inte ner för trappan det är tur att vi inte hunnit renovera den än, det blev lite skador. Men omöjligt att undvika när ett enormt och jättetungt skåp ska ner i en svängd trapp..
Haha herregud! Vi har inte någon stor balkong uppe så jag tror inte det skulle gå ut sen vägen heller. Hjälper en släkting sälja en gammal gård och det finns ett magiskt fint hörnskåp! Det är dock byggt inomhus och går inte att välta, så det får stå kvar för all evighetNär min pappa skulle flytta fick vi ta ett sånt skåp ut från balkongen på övervåningen och hissa ner det med rep, dom hade burit upp det innan de byggt klart trappan när huset byggdes och det gick INTE att få ner för trappan som hade 2 stycken 90 graders hörn
1 av 4? Hur många har du egentligen?Ett matbord sålt! Bara tre till kvar att sälja
Ett matbord sålt! Bara tre till kvar att sälja
Jag började med 6 Ett som jag tog med mig när jag flyttade in och resten stod i det överfulla huset/garaget. Varför de som bott här innan tyckte att de behövde fem matbord vet jag inte riktigt.1 av 4? Hur många har du egentligen?
Det är i princip det jag gör nu, de säljs inte för så mycket (trots att vissa av dem är ganska fina antikviteter). Att det tar tid är bara för att jag måste lägga upp ett i taget då jag inte gärna kan ta bra foton när de är staplade i ett garage fullt med bråteJag hade aldrig orkat hålla på såhär länge att försöka sälja de som du har gjort , jag hade bara gett bort de istället så de blir hämtade fort.
Men ska du verkligen sälja ut starten till din nya matbords-samlingJag började med 6 Ett som jag tog med mig när jag flyttade in och resten stod i det överfulla huset/garaget. Varför de som bott här innan tyckte att de behövde fem matbord vet jag inte riktigt.
Mitt soffbord har också fått lite svarvning, men jag blir som lycklig varje gång jag ser det och tänker på min vovve som nu inte finns längre Har till och med tänkt lägga förgyllning i märkena nån gång.Men ska du verkligen sälja ut starten till din nya matbords-samling
Jag hade också en matbords-samling på skullen ett tag, men eftersom syrrans ena hund var en bordsbens-svarvare så gick dom åt ett efter ett...