DarkInNight
Trådstartare
Tyvärr inte i närheten, men de finns på samma köpcenter som H&MLindex och Kappahl har också liknande system. Om du har en sån i närheten
Man måste inte ta checken, jag brukar bara lämna in min påse och gå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte i närheten, men de finns på samma köpcenter som H&MLindex och Kappahl har också liknande system. Om du har en sån i närheten
Man måste inte ta checken, jag brukar bara lämna in min påse och gå.
Lite OT men vi var synerligen tacksamma för våra nyinköpta thermotäcken när bilen la av 20 mil hemifrån och deet var mitt i natten och mitt i vintern. Nyinköpta hästen i transporten gillade också att vi gjort en proffsshopping på BörjesMen ja, filt i bilen är ett måste!
Min mor har alltid haft det, och jag gör likadant. Jag har två yllefiltar i bakluckan. Blir jag stående nånstans så är risken ganska stor att jag får vänta en ganska bra stund på en bärgare tex, då kan det vara skönt att ha även om det blir jäkligt kallt ändå vid fel årstid. Har också fått åka till veterinären med påkörda katter (inte mina och inte jag som kört på) vid ett par tillfällen, då är det inte heller fel att ha.
Jag försöker tänka likadant.Ja, det är så mina föräldrar tänker mer. Håller med om att det är lite makabert..
Har sorterat ut en säck med textilier som ska till ÅVC, en kasse att försöka sälja och så har jag börjat lista studentlitteratur till salu. Har också plockat fram de bärsjalsrelaterade saker jag ska sälja.
4 böcker sålda.
Kurslitteratur? Var säljer du det?6 böcker sålda.
Kurslitteratur? Var säljer du det?