Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och min sambo är folkbokförda på olika adresser så det är nog ingen säker källa oavsett hur många som är skrivna på samma ställe![]()
Tidigare har jag dessutom fått skit här för att jag är misstänksam och genast tror det värsta. Nu när jag är säker på en sak och litar på de uppgifter jag har så ifrågasätts jag för det också.![]()
För att han inte fått ändan ur och ändrat.
Det är lika långt till våra jobb från båda adresserna
Och ingen uppbär några bidrag.
Tidigare har jag dessutom fått skit här för att jag är misstänksam och genast tror det värsta. Nu när jag är säker på en sak och litar på de uppgifter jag har så ifrågasätts jag för det också.![]()
Som sagt så finns det detaljer ni inte vet och som har med den långsamma och tröga (fram?)gången att göra + att avståndet gör sitt.
...och vi sågs ju i december!
Det är nog olika personer vid olika tillfällen.
Jag tror hursomhelst ingenting om din dejt, om det nu är en dejt. Det som är underligt för mig är hur mycket energi du satsar, om man ser till hur lite du får tillbaka. Ur den aspekten spelar det som jag ser det ingen som helst roll om han ger så lite tillbaka för att han redan har ett förhållande, för att han är ointresserad eller av någon annan anledning.
Det underliga är hur mycket du satsar.
Nej han är skriven på huset som ena sonen äger. Det är bara ett par km härifrån.
Om du är nöjd så räcker ju det bra. Det enda jag tänker på är ju att om personen är så upptagen så måste man ju själv ställa in sig på det för att slippa bli besviken. Kommer det i framtiden räcka för dig att träffas så sällan eller kommer du vilja ha mer?
Hej! Du kunde ha skrivit för mig! Men jag har orkar inte skriva sådär långt och utförligt. Jag har en granne som är ett riktigt kap. Vi umgås flera ggr i veckan på hundpromenaden och har jättetrevligt. Jag bjuder in honom på fika och sånt då och då men han är rätt svårtflirtad men accepterar ibland och han har aldrig bjudit mig till sig. Vi är ju grannar så jag vill inte heller stöka till det liksom. Om han bodde på andra sidan stan skulle jag vara betydligt mer framåt. Det som gör mig osäker är att jag har god utsikt över hans hus och då ser jag när bilen är borta ibland över natten på hans barnfria veckor. Det här gör mig jättenervös.. Men jag inser att det är dags att avancera, jag måste börja med att ta reda på om han dejtar.Nåväl, oavsett så är han en fin vän, så vi får se vad som händer. Mina känslor är i oordning. Kanske blir det bara platt fall efter att ha fått det ur mig och mina känslor slocknar.
Exakt hur mycket och vad satsar jag?? Utveckla lite.
Eftersom du skriver rätt utförligt om minsta kontakt med karln, och om brist på kontakt med honom, du uttrycker ju någon form av känslomässigt engagemang i honom, samtidigt som du är beredd att vänta väldigt länge på väldigt lite, du verkar tänka rätt mycket på honom och du funderar ut förklaringar till sådant som han gör och sådant som han inte gör, och du är beredd att anpassa dina kontaktförsök så att de passar honom, så ligger det ju nära till hands att tro att du satsar rätt mycket. Och det i en person som utifrån vad du skriver ger rätt lite tillbaka.
För mig är det ett väldigt exotiskt sätt att relatera.
För mig är det ett väldigt exotiskt sätt att relatera.
även om jag ändå inte är intresserad av att dejta nån med den synen på relationer.
Tyvärr måste jag nog hålla med dig. Stöter ofta på resonemanget hos de som mailar mig på HP, och har noll förmåga att förstå hur de tänker. Nyttigt då att få se hur Tott resonerar så man får det ur ytterligare en vinkel (även om jag ändå inte är intresserad av att dejta nån med den synen på relationer).
Strålande! Äntligen en tredje dejtFår jag vara glad nu då?Vi har bestämt dag för då han ska komma till mig
![]()