Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

+ Petruska

Kan ni vara nöjda med att jag är förhoppningsfull och glad då? ...eller är det fel att jag känner positivitet?

Fattar inte varför ni prompt ska tycka att det är fel att jag är positiv :meh:

...och dessutom har ni ingen aning om detaljerna det handlar om.

Jag blir mest lite ledsen över att du hoppas på en som bara ger dig smulor.
Du är värd någon som vill ha dig hela tiden alla dagar. Och visar det.

Jag blir mest lite ledsen över att du hoppas på en som bara ger dig smulor.
Du är värd någon som vill ha dig hela tiden alla dagar. Och visar det.

Vi får se hur utgången blir. Ingen vet det ännu.

Ni behöver inte vara ledsna för min skull, för jag är ju inte det själv.

Känner igen mig i din berättelse, var lite likadant när jag träffade mitt ex; vi var mesar och kallade oss för kompisar i ett halvår innan vi blev ihop på riktigt. När jag träffade nästa kille (numera min man :)), så bestämde jag mig för att köra med "raka puckar", jag orkade verkligen inte leva i ovisshet, så jag sa till honom: Jag är jättekär i dig, och sedan dess så har det varit vi. :)

Så här enkelt är det: han är kär i dig och du är kär i honom, men ingen av er vågar säga det till den andra för att båda är osäkra/vågar inte riktigt tro på att den andra känner likadant. Så: SPEAK OUT! Spill inte mera tid nu! :D

Nu är ju det här en diskussionstråd om dejting, och då är det ju inte så konstigt att man diskuterar just dejting.

Jag tycker så sett att dina inlägg är intressanta, just för att du resonerar så väldigt annorlunda än jag. Det är ju sådant som kan skapa en diskussion.

Jag håller för övrigt med lil-sis. Att kalla mig ledsen, är kanske att ta i, men för mig är det både intressant och lite obegipligt att du tar så små smulor från honom på så stort allvar själv. Det är väl därför jag tycker att det vore kul att resonera om. Det kan man ju göra utan att gå in på onödigt personliga detaljer.

+ Petruska

Kan ni vara nöjda med att jag är förhoppningsfull och glad då? ...eller är det fel att jag känner positivitet?

Fattar inte varför ni prompt ska tycka att det är fel att jag är positiv :meh:

...och dessutom har ni ingen aning om detaljerna det handlar om.

Att vara positiv är ju bra. Men det handlar nog om att man tycker att du är värd mer. I alla fall tänker jag så när jag läser dina inlägg. Jag känner igen mig själv i dem delvis eller snarare hur jag har varit i vissa perioder. Just att jag tacksamt har tagit emot det lilla jag har fått.

Det rör eventuellt lite på sig för min del :)

Fick en fråga av min date "Hur har du det på XXX-dag?" Nå, egentligen verkar det som om hans schema inte är tillräckligt ledigt ändå på XXX-dag, men han försöker väl (låtsas) vara engagerad iaf ;) Hoppas vi kan ses. Hoppas han anstränger sig för att verkligen hitta en tillräckligt stor lucka i schemat.
Vi bor alltså så långt ifrån varandra att det krävs lite planering - iaf om man ska hinna komma igång med lite hångel också (om det känns aktuellt :o )

jag tycker hele den här historien luktar gift man som vill ha något på sidan om.
Ni har haft kontakt sedan oktober och ännu inte pratat i telefon? Det låter helknasigt tom i mina öron och jag HATAR att prata i telefon.

jag tycker hele den här historien luktar gift man som vill ha något på sidan om.
Ni har haft kontakt sedan oktober och ännu inte pratat i telefon? Det låter helknasigt tom i mina öron och jag HATAR att prata i telefon.

Han är absolut inte gift och har inte heller sambo eller liknande. Jag är 100 % säker på det!

Förlåt, men alltså är det Barack Obama du dejtar? För annars kan jag inte förstå hur det inte kan finnas någon som helst tid mellan oktober och februari till att ses? Jag vet att man kan vara väldigt upptagen, med ungar, jobb och sånt, men de flesta människor kan ju skapa en lucka om det är för något man verkligen vill göra?

Jag dejtade en man som hade ett extremt ansvarsfullt jobb och därför jobbade i princip hela tiden. Dessutom, visade det sig, hade han en fästmö som han åkte och besökte så ofta han kunde i en annan stad i Europa. Trots det lyckades vi ses åtminstone en kväll i veckan. Om till och med min förlovade business-snubbe kunde skaka fram lite tid känns det som de flesta borde kunna göra det ;) :D

Förlåt, men alltså är det Barack Obama du dejtar? För annars kan jag inte förstå hur det inte kan finnas någon som helst tid mellan oktober och februari till att ses? Jag vet att man kan vara väldigt upptagen, med ungar, jobb och sånt, men de flesta människor kan ju skapa en lucka om det är för något man verkligen vill göra?

Jag dejtade en man som hade ett extremt ansvarsfullt jobb och därför jobbade i princip hela tiden. Dessutom, visade det sig, hade han en fästmö som han åkte och besökte så ofta han kunde i en annan stad i Europa. Trots det lyckades vi ses åtminstone en kväll i veckan. Om till och med min förlovade business-snubbe kunde skaka fram lite tid känns det som de flesta borde kunna göra det ;) :D

Som sagt så finns det detaljer ni inte vet och som har med den långsamma och tröga (fram?)gången att göra + att avståndet gör sitt.

...och vi sågs ju i december!

Han är absolut inte gift och har inte heller sambo eller liknande. Jag är 100 % säker på det!

Hur kan du vara så säker? Gift, ok, borde stå på ratsit el liknande, men sambo, HUR kan du vara så säker?:confused:

Om till och med min förlovade business-snubbe kunde skaka fram lite tid känns det som de flesta borde kunna göra det ;) :D

Underskatta inte Barack Obamas förmåga att styra sin kalender! Se bara på alla presidenter och deras älskarinnor! Skandalartiklar stup i kvarten, ju.

Hur kan du vara så säker? Gift, ok, borde stå på ratsit el liknande, men sambo, HUR kan du vara så säker?:confused:

Suck! Alltså varför tillåter ni mig inte glädjas??? Varför ska ni med allt våld försöka få mig att må dåligt???
Ny lyckas inte, så ni kan sluta nu!

Jag VET att han varken är gift eller sambo! Så är det!!

Underskatta inte Barack Obamas förmåga att styra sin kalender! Se bara på alla presidenter och deras älskarinnor! Skandalartiklar stup i kvarten, ju.
Ah, så sant! Fel av mig!

tott: Okej, december. Det hade inte gjort någon jättestor skillnad för mig men det är ju du som dejtar honom och är du nöjd och tålmodig så är det ju alles gut så att säga.

Funkar det i flerbostadshus? Vi bör uppskattningsvis vara ca 45 personer på min adress.

Ett riktigt nätt litet harem, på min ära. :D

Funkar det i flerbostadshus? Vi bör uppskattningsvis vara ca 45 personer på min adress.

Ett riktigt nätt litet harem, på min ära. :D

Det handlar om villa i det här fallet.

Tidigare har jag dessutom fått skit här för att jag är misstänksam och genast tror det värsta. Nu när jag är säker på en sak och litar på de uppgifter jag har så ifrågasätts jag för det också. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 107
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 930
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 250

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka