Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Frågor är jättebra, närgångna händer not so much.

Intressant förövrigt hur otroligt olika man ser på det här med dejting! (ärligt fascinerande!)

Frågor är jättebra! Ska vi hångla är mycket lättare att besvara än en smekning på ryggen tex. Antingen säger man ja och hånglar eller så säger man nej. :)

Frågor är jättebra, närgångna händer not so much.

Intressant förövrigt hur otroligt olika man ser på det här med dejting! (ärligt fascinerande!)

Är det ok om man skickar ett PM till nån här som man är intresserad av och frågar om man kan få en dejt eller anses det oförskämt

Är det ok om man skickar ett PM till nån här som man är intresserad av och frågar om man kan få en dejt eller anses det oförskämt

Nej, jag tycker inte att det är oförskämt. Det kan bli oförskämt om man tjatar på den man vill dejta och inte respekterar ett nej. Och om man snuskgubbar sig utan att den man vill dejta är med på noterna. Men ett normal PM är ju inte sämre än på nån nätdejtingsajt, tycker jag.

Nej, jag tycker inte att det är oförskämt. Det kan bli oförskämt om man tjatar på den man vill dejta och inte respekterar ett nej. Och om man snuskgubbar sig utan att den man vill dejta är med på noterna. Men ett normal PM är ju inte sämre än på nån nätdejtingsajt, tycker jag.
Hm.....då ska jag klura lite på ett dejt-pm :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 107
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2