Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Vad spännande :). Är det verkligen några här som dejtar varandra då. Är det liksom lite i smyg då vidsidan om ;)

Ingen aning! Men jo, jag tror jag vet ett par som har hittat någon för en del år sedan! Men jag blev nyfiken om det finns nån som dejtar varandra här! :D

Men hur försiktig behöver man vara? Det är inte direkt sexuellt ofredande nivå. Det är på ungefär samma kyska nivå som en kram.

I min värld är det en ganska stark "ägandegest" att lägga armen om någon som man inte redan är etablerat intim med. Eller ja, jag uppfattar det ofta som revirpinkeri även i etablerade relationer.

Men så är jag väldigt ofysisk av mig.

Om jag minns rätt så var det väl nån här som avslöjade paret "av bara farten" o sen så tystades det ner på en gång

Det missade jag nog då! :meh::meh:

Men det är nog inte värt att vara öppen på buke när man dejtar bukefolk, herregud, tänk vad man kommer dömas om det är "fel" person i bukefolkets ögon?! :nailbiting::D

Det missade jag nog då! :meh::meh:

Men det är nog inte värt att vara öppen på buke när man dejtar bukefolk, herregud, tänk vad man kommer dömas om det är "fel" person i bukefolkets ögon?! :nailbiting::D
Jo precis. Tänk om folk här fick reda på att du o jag dejtade vad mycket skit du skulle få ta :nailbiting::crazy:

Jaha, hm jag ser det nog mer som en inbjudan att lägga huvud mot axel om man sitter i en soffa. Annars är risken förvisso att det blir en mer av det här är min polare känsla om man står upp. Då får det nog mer en hand ovanför svanken grej kanske. Fan vet, jag hoppas det löser sig när man kommer dit :D!

Det VAR ja ;). Nu är vi avslöjade :o. Slår vad om att du får nån kommentar typ Du är värd nått bättre än det där tråkiga gamla sexistiska och själviska snuskgubben...

Ja risken finns ju, men du, inte berättar du väl om bröllopet och pengarna? Då får ju du kommentarer om VARFÖR jag är med dig liksom! :o:(

Nä, det är nog bäst att vi låter bli...

Jag är ganska verbal så skulle det nu uppstå några frågetecken lär jag fråga, ska vi hångla eller?! :D ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
993
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 107
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 939
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2